تعیین تکلیف نقل‌وانتقالات فرهنگیان کرمان تا ۱۵ شهریور

معاون پژوهش، برنامه ریزی و مدیریت منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نقل و انتقالات فرهنگیان این استان تا ۱۵ شهریور ماه تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، قوام رضا میرحسینی از ثبت تقاضای ۲ هزار و ۴۷۲ نفر از فرهنگیان کرمان در سامانه نقل و انتقال اضطرار خبر داد.

او بر پیگیری جدی ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی جدید تاکید کرد و افزود: ساماندهی بهینه نیروی انسانی لازمه ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی است.

میرحسینی با اشاره بر ضرورت اشراف کامل بر سامانه ها و وظایف سازمانی اظهار داشت: اشراف بر وظایف سازمانی نقش موثری در کاهش آسیب ها و اشتباهات دارد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و مدیریت منابع انسانی آموزش و پرورش استان کرمان بر پیگیری ثبت سفارش کتب درسی در سامانه تاکید و خاطر نشان کرد: رتبه شهرستان ها و مناطق استان کرمان در زمینه ثبت سفارش کتب درسی تا پایان هفته جاری اعلام خواهد شد.

میرحسینی از ارسال کتب درسی به شهرستان ها و مناطق استان خبر داد و گفت: کتب درسی دانش آموزان قبل از شروع سال تحصیلی جدید توزیع می شود.

او با اشاره به تهیه تجهیزات تخصصی فنی و حرفه ای و بهداشتی و ورزشی افزود: تجهیزات بهداشتی و ورزشی مدارس در قالب کاروان های ورزشی و سلامت تا ابتدای سال تحصیلی جدید توزیع می شود.

نشست شورای معاونان آموزش و پرورش کرمان با روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق این استان با محوریت پروژه مهر ۱۴۰۰ به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75326
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.