کشف ۲۵ هزار قلم دارو و ۲ میلیارد تومان اموال مسروقه توسط پلیس کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با اجرای ۲ طرح ویژه بازدید از کارگاه‌های ضایعاتی کرمان و نیز طرح سه روزه پلیس امنیت اقتصادی، ضمن کشف اموال مسروقه به ارزش ۲ میلیارد تومان، ۲۵ هزار قلم داروی توزیع خارج از شبکه نیز در این استان کشف شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از کشفیات اموال مسروقه از کارگاه های ضایعاتی کرمان و کشفیات طرح سه روزه پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان افزود: پرسنل فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در راستای پاک‌سازی کارگاه های ضایعاتی با هماهنگی دستگاه قضایی از ۳۵ کارگاه بازدید و مقادیر قابل توجهی از اموال مسروقه از جمله تجهیزات برق و مخابرات را کشف کردند.

وی با اشاره به این مطلب که ارزش ریالی اموال مسروقه ۲ میلیارد تومان برآورد شده است، ادامه داد: در راستای اجرای این طرح ۶۹ سارق و ۳۵ مالخر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: درصد کشف وقوع سرقت ها از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته و از ۵۸ درصد به ۷۷ درصد رسیده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان بر ضرورت ساماندهی کارگاه های ضایعاتی در شهر کرمان تاکید کرد و اظهار داشت: باید با مسئولان کارگاه های ضایعاتی که مرتکب جرم مالخری می شوند به شکلی برخورد قانونی شود که از ادامه فعالیت های مجرمانه خود پشیمان شوند.

سردار ناظری تاکید کرد: نیروی انتظامی در برخورد با افرادی که ارتزاق حرام دارند مماشاتی ندارد و ‌با همکاری شورای تامین و دستگاه قضایی برخورد قاطعانه ای با این مجرمان خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: یکی از اولویت های نیروی انتظامی برخورد با پدیده قاچاق کالا و ارز و نیز مبارزه با توزیع دارو خارج از شبکه است که این موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تاکید کرد: نیروهای پلیس امنیت اقتصادی این استان در قالب اجرای یک طرح سه روزه موفق به دستگیری باند خرید و توزیع داروی قاچاق از جمله داروهای بیماران کرونایی شدند که در بازرسی از مخفیگاه این افراد سودجو ۲۵ هزار قلم دارو کشف و ۲ متهم دستگیر شدند.

وی خاطر نشان کرد: در طرح اخیر پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان ۸۵ متهم دستگیر شده‌اند که ارزش ریالی کالاهای مکشوفه از آنها ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پلیس امنیت اقتصادی این استان در روزهای اخیر باند هفت نفره زمین خواری و تصرف اراضی دولتی را شناسایی و دستگیر کرد و در این راستا ۱۱ قطعه زمین تجاری و مسکونی تصرف شده توسط این افراد به بیت المال بازگشت.

فرماندار کرمان نیز گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان کرمان اقدامات بسیار خوبی انجام شده و شاخص های امنیتی رشد مناسب و خوبی داشته است.

علی بابایی افزود: تلاش می‌شود با توسعه سیستم های پایش تصویری سطح امنیت اجتماعی در کرمان ارتقا یابد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76364
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.