ناکامی رابط سوداگران مرگ در انتقال ۱۴۰ کیلو مواد مخدر در کرمان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: کار اطلاعاتی پلیس استان البرز و عملیات ضربتی پلیس کرمان، کشف ۷۰ کیلوگرم تریاک و ۷۰ کیلوگرم حشیش از منزل یکی از رابطان سوداگران مرگ را در این استان رقم زد.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ “علی رضا سوری” افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان در پی دریافت خبری از پلیس استان البرز، مبنی بر دپوی مواد مخدر در یک منزل در یکی از نقاط شهر کرمان و قصد رابطان سوداگران مرگ برای انتقال سریع آنها به دیگر نقاط کشور، به سرعت وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: در این رابطه ماموران پس از شناسایی موقعیت دقیق، ضمن هماهنگی قضایی وارد این منزل شدند و در بازرسی از این مکان ۷۰ کیلو تریاک و ۷۰ کیلوگرم حشیش را کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان تصریح کرد: به فضل الهی و در سایه انجام کار اطلاعاتی دقیق پلیس استان البرز و عملیات ضربتی پلیس کرمان این محموله قبل از اینکه این متهم فرصت انتقال آن ها را پیدا کند، کشف شد و بحمدالله به اطلاعات خوبی در رابطه با دیگر عاملان حمل و توزیع این محموله دست پیدا کردیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80463
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.