اهمال‌کاری‌ها در موضوع آتش‌سوزی در زرند بررسی می‌شود

دادستان زرند از ورود داستانی این شهرستان به موضوع آتش سوزی یک کارگاه قالیبافی و محل نگهداری قالی، پنبه و الیاف در زرند خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام  اسماعیل بلوچ‌زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در حاشیه بازدید از محل آتش سوزی در شهر زرند گفت: عصر دیروز هفتم آذرماه حریق یک باب مغازه به مرکز پیام آتش‌نشانی زرند اطلاع داده شد و پس از آن آتش نشانان به محل مراجعه کرده اند.

او با اشاره به اینکه علی رغم تلاش‌های نیرو‌های امدادی و پزشکی متاسفانه در این آتش سوزی ۲ نفر از ساکنان طبقه بالای این کارگاه فوت کرده‌اند و ۳ نفر با سوختگی بالای ۵۰ درصد به مراکز درمانی منتقل شده‌اند، تصریح کرد: علت دقیق آتش سوزی هنوز مشخص نشده و در دست بررسی قرار دارد.

حجت الاسلام بلوچ زاده بیان کرد: با توجه به گزارشات مردمی در صحنه، بحث کم کاری آتش نشانی و کمبود امکانات و تجهیزات نیز مطرح است که این موضوع نیز در دست بررسی است و در صورت تائید این موارد و ارتکاب جرم، موضوع از باب ترک فعل مورد بررسی دادستانی زرند قرار خواهد گرفت.

این مقام قضایی در پایان هشدار داد: کارگاه‌های پته و قالی‌بافی نباید در سطح شهر و مناطق مسکونی باشند و این کارگاه‌ها باید در حاشیه شهر ساماندهی شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80633
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.