دستگیری ۱۱ نفر اراذل و اوباش و کشف تعدادی سلاح گرم و سرد در کرمان

۱۱ نفر اراذل و اوباش به دلیل ایجاد رعب و وحشت در یکی از محله‌های کرمان دستگیر شدند.

به گزارش کرمان نو، سرهنگ مهدی پورامینایی در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر بیان کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز نیروی انتظامی است و هر کسی به هر نحو بخواهد در آن اخلال ایجاد کند پلیس قاطعانه با او برخورد خواهد کرد.

وی افزود: متهمانی که در حال حاضر دستگیر شدند باند اراذل و اوباش هستند که چند روز قبل در یکی از محلات کرمان اقدام به ایجاد رعب و وحشت، شکستن شیشه خودرو و استفاده از سلاح سرد و گرم کردند که با اشراف اطلاعاتی همکاران و اقدامات امنیتی در کمتر ۲۴ ساعت دستگیر شدند.
پورامینایی ادامه داد: یکی از این اراذل به یکی از استان‌های همجوار متواری شده بود که به سرعت دستگیر شد؛ تعداد این افراد ۱۱ نفر است که در ایجاد نزاع و استفاده‌ از موتور سیکلت‌های سنگین غیرمجاز سابقه‌دار هستند و تعدادی سلاح سرد و گرم و موتور سیکلت سنگین از این افراد کشف و توقیف شده است.
وی تأکید کرد:  در بحث اراذل اوباش از سال قبل که قرارگاه اراذل و اوباش تشکیل شده اقدامات خوبی انجام شد و ۲۹۰ درصد افزایش دستگیری داشتیم.
پورامینایی اظهار کرد: خوشبختانه قاضی ویژه‌ای هم در نظر گرفته شده و تاکید مقامات قضایی هم به خصوص درایام پایانی سال بر این موضوع است.
وی تصریح کرد: افراد شرور و اراذل و اوباش در چند سطح تقسیم‌بندی می‌شوند و در نیروی انتظامی پرونده دارند که با اشراف قوی اطلاعاتی پلیس تمامی حرکات آن‌ها زیر نظر بوده و به طور مرتب رصد می‌شوند.
پورامینایی گفت:  از ابتدای امسال ده طرح ویژه اراذل و اوباش غیر از پیگیری‌های مستمر و روزانه انجام شده که کشفیات موجود در این مکان در حال حاضر مربوط به طرح بهمن‌ماه است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85559
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.