۲۰۰ نفر از اصحاب رسانه کرمان خادمیار رضوی هستند

مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا(ع) گفت: بیش از ۲۰۰ نفر از اصحاب رسانه به عنوان خادمیاران رضوی به بارگاه مطهر خدمت می کنند.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، حامد شجاعی در حاشیه اولین نشست هم اندیشی خادمیاران خبرو فضای مجازی گفت:ماهانه بیش از ۱۰۰ خبر در قالب مصاحبه یا گزارش از فعالیت‌های کانون‌های خدمت استان تولید و دررسانه‌ها منتشر می شود.

او گفت: بیش از ۲۰۰ نفر از اصحاب رسانه به عنوان خادمیاران یا یاوران رضوی (وقف و نذررسانه) به این بارگاه مطهر خدمت می کنند.

مسئول کانون خادمان رسانه‌ای امام رضا علیه السلام گفت: خادمیاران رسانه‌ای استان کرمان در یک سال گذشته با لطف و عنایت حضرت رضا بیش از ۴ هزار مستندفرهنگی، تبلیغی در قالب (پادکست، نماهنگ، عکس نوشته پوستر و خبر) تولید کرده اند.

شجاعی از اعزام تیم رسانه‌ای استان کرمان برای کشیک تخصصی در حرم مطهر برای دومین بار به مدت یک هفته در ایام عید نوروز خبردادو گفت: خوشبختانه در استان کرمان به لحاظ ظرفیت رسانه‌ای پتانسیل خوبی وجود دارد.

دبیر هیئت اندیشه وز کانون رسانه‌های رضوی استان کرمان می‌گوید: اصحاب رسانه می توانند در راستای فرهنگ رضوی جریان ساز باشند، به همین منظور سومین پویش اعتکاف رسانه‌های رضوی با استفاده از مداحان و مبلغین دینی در دهه پایانی ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد که از همه اصحاب رسانه دعوت می کنیم تا به نام امام مهربانی‌ها حضرت رضا علیه السلام در این پویش مشارکت کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87500
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.