چهارشنبه ها با ارزدیجیتال | انفجار قیمت آلت کوین ها در سکوت بیت کوین

اِی‌ام‌بی کریپتو در گزارش تازه خود به بررسی سه آلت کوین آلگوراند، چین لینک و دوج کوین پرداخته است که به عقیده این خبرگزاری، در میان عملکرد ضعیف بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌های گذشته، توانستند عملکردی قابل قبول از خود ارائه کنند.

پس از آنکه بیت کوین بار دیگر توانست سلطه ۶۳.۷ درصدی‌اش بر بازار را باز پس بگیرد، کور سوهای امید از سمت آلت کوین‌ها نیز بر بازار نمایان شد؛ اما به نظر نمی‌رسید این کور سوها دوام چندانی داشته باشند.

اِی‌ام‌بی کریپتو در گزارش تازه خود به بررسی سه آلت کوین آلگوراند، چین لینک و دوج کوین پرداخته است که به عقیده این خبرگزاری، در میان عملکرد ضعیف بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌های گذشته، توانستند عملکردی قابل قبول از خود ارائه کنند.

چین لینک (Chainlink)

link 1024x464 1
نمودار قیمت چین لینک

توکن لینک (LINK) یکی از بهترین عملکردها را در سال ۲۰۲۰ از خود نشان داده است.پس از سقوط اخیر قیمت بیت کوین، چین لینک تنها به یک اصلاح جزئی بسنده کرد. کمی بعد و با اعلام آغاز همکاری چین لینک و تیم اتریوم کلاسیک لبز (Ethereum Classic Labs)، قیمت این ارز دیجیتال شاهد جهشی ۴۵.۲۳ درصدی بود.

در حال حاضر هر واحد لینک با افزایش ۵.۳۶ درصدی در ۲۴ گذشته در رقم ۴.۴۶ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن ۱.۵۳ میلیارد دلار است. حجم معاملات آن نیز رقم ۴۱۸.۶ میلیون دلار را نشان می‌دهد.

آلگوراند (Algorand)

Algo 1024x422 1
نمودار قیمت آلگوراند

پس از یک کاهش قیمت جزئی، آلگوراند هم جزو ارزهایی بود که توانست سیر صعودی داشته باشد. طی یک هفته گذشته این ارز جهشی ۱۴.۶۲ درصدی داشته است. انتشار خبر استفاده دولت جزایر سلیمان از فناوری آلگوراند برای عرضه اولین ارز دیجیتال ملی، از عمده دلایل افزایش قیمت اخیر آلگوراند عنوان شده است. دولت جزایر سلیمان قصد دارد تا با استفاده از این فناوری ارزی با نام «SOV» عرضه کند

در ۲۴ ساعت گذشته رشد آلگوراند ۷.۸ درصد عنوان شده است و در حال حاضر قیمتی ۰.۳۷۵ دلاری دارد. ارزش بازار این ارز ۲۳۸.۸ میلیون دلار است و در هر روز ۱۳۶.۵ میلیون دلار از آن معامله می‌شود.

دوج کوین (Dogecoin)

Doge 1 1024x422 1
نمودار قیمت دوج کوین

هیچ کدام از دو ارزی که پیش‌تر به آنها پرداختیم نتوانستند همانند دوج کوین توجهات را به سمت خود جلب کنند. در هفته گذشته این ارز دیجیتال همانند بسیاری دیگر از آلت کوین‌ها کاهشی ۱۲.۸۵ درصدی را تجربه کرد؛ اما تنها یک توییت توسط مالک تسلا برای شروع افزایش قیمت این ارز دیجیتال کافی بود. ایلون ماسک (Elon Musk) در توییت خود ضمن انتشار عکس زیر نوشت:

دوج ترکونده!

photo 2020 03 04 10 07 12
توییت ایلون ماسک که در آن عنوان کرده است: من [سگ داخل تصویر] هیچ تصوری از اعداد ندارم!

پس از تثبیت قیمت در نقطه حمایتی، دوج کوین ۴.۷۳ درصد در بازه ۲۴ ساعتی رشد کرد و به رقم ۰.۰۰۲۴ دلار رسید. در حال حاضر ارزش بازار دوج کوین ۳۰۱.۹ میلیون دلار است و در ۲۴ ساعت گذشته حجم معاملات آن ۱۷۳.۷ میلیون دلار بوده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=44132
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.