مدیرکل ارشاد کرمان:


سینمای مدرن یکی از ضروریات استان کرمان است

مدیرکل ارشاد استان کرمان با اشاره به اینکه در استان کرمان فقر سینما به‌شدت احساس می‌شود، گفت: سینمای مدرن یکی از ضروریات استان کرمان است.

به گزارش خبرگزاری کرمان‌نو به نقل از خبر آنلاین، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در آیین افتتاح دومین سالن سینمای رفسنجان با عنوان سینما هنر در مجموعه خجسته آگاه با ظرفیت ۲۰۲ صندلی بیان داشت: سینما از جمله تفریحات سالم است و خانواده‌ها با دیدن فیلم‌های اکران شده در این سالن‌ها می‌توانند اوقات فراغت خود را بگذرانند.

محسن روحی با اشاره به اینکه در استان کرمان فقر سینما به‌شدت احساس می‌شود، افزود: سینمای مدرن یکی از ضروریات استان کرمان است.

او اعلام کرد: یکی از نکاتی که قرار بود در دور دوم سفر شهید آیت‌الله رئیسی به کرمان محقق شود، مقدمات ایجاد سینما در شهرستان‌های بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت فاقد سینما بود که اتفاق نیفتاد و امیدواریم در دولت فعلی این امر انجام شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار کرد: اگرچه ساخت سینما وظیفه دولت نیست، اما می‌تواند تسهیلاتی فراهم کند تا با کمک بخش خصوصی و مجموعه‌های تجاری در کرمان، مجموعه‌های سینمایی ایجاد شود.

او گفت: امیدواریم این پردیس‌های سینمایی در کرمان ایجاد و دولت هم در باب تسهیلات و تجهیزات کمک کند.

روحی گفت: سال گذشته در دهه فجر سالن سینمای بم را ۲۰ سال بعد از زلزله سال ۸۲ افتتاح کردیم که گرچه مایه خوشحالی است، اما جوانان ۲۰ساله‌ای در بم داریم که سینما نداشتند و این زجرآور بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=122395
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.