اعضای مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شماره ۲ شهر کرمان؛


کسب جایزه مسابقه نقاشی کاناگاوا ژاپن توسط دو کودک کرمانی

محمدحسن هاشمی‌نژاد و یگانه اشرف‌گنجویی اعضای مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شماره ۲ شهر کرمان جایزه مسابقه بین‌المللی دوسالانه نقاشی کودکان کاناگاوا ژاپن را بردند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی اداره کل کانون استان کرمان، بیست و دومین دوره مسابقه بین‌المللی دوسالانه نقاشی کودکان کاناگاوا کشور ژاپن در سال ۲۰۲۳ با موضوع «آزاد» برگزار و بیش از ۱۱ هزار اثر از ۶۰ کشور جهان به این رویداد هنری رسید.

بنا بر این خبر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۳۴۶ اثر در این مسابقه شرکت کرد و ۲۰ عضو مراکز فرهنگی و هنری کانون از سراسر کشور موفق به کسب جایزه از این دوره از مسابقات شدند.

این در حالی است که محمدحسن هاشمی‌نژاد و یگانه اشرف‌گنجویی اعضای ۱۱ساله مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شماره ۳ شهر کرمان به مربیگری سفانه اسکندری موفق به کسب جایزه این دوره از مسابقات کاناگاوا ژاپن شدند.

یادآور می‌شود زینا جلالی از مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهنوجِ استان کرمان در همین ماه جایزه اول بخش بین‌الملل بیست و سومین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط‌زیست ژاپن را به دست آورد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان سالانه بیش از ۱۰ برگزیده بین‌المللی در مسابقات نقاشی دارد.

1202737

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=121915
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.