میجانی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:


۴۳ شهرک صنعتی ما به ۵۹ شهرک افزایش پیدا کرده

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: ۴۳ شهرک صنعتی ما به ۵۹ شهرک صنعتی افزایش پیدا کرده و همچنین در راستای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی به میزان یک همت سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش کرمان‌نو، میجانی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان در جلسه‌ای که بین خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور و صاحبان صنایع و بخش خصوصی در شهرک صنعتی شماره ۲ کرمان برگزار شد به ارائه گزارشی از فعالیت‌های شهرک‌های صنعتی پرداخت.
میجانی در این جلسه گفت: ۴۳ شهرک صنعتی ما به ۵۹ شهرک صنعتی افزایش پیدا کرده و همچنین در راستای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی به میزان یک همت سرمایه‌گذاری شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همچنین گزارشی از تعداد واحدهای احیا شده و افزایش ظرفیت و SPX و ارتباطی که بین واحدهای کوچک و بزرگ ایجاد شده ارائه کرد. 
میجانی در ادامه گفت: باتوجه‌به اراضی همجوار شهرک‌ها و روش‌های جدید تأمین مالی و اخذ تسهیلات و سرمایه‌گذاری در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر و باتوجه‌به ایجاد بزرگ‌ترین شهرک صنعتی خورشیدی در راین گزارش ۳۰۰ روز آفتابی در استان کرمان را ارائه کردیم که باتوجه‌به ۲۲۰۰ متر ارتفاع از سطح دریا بهترین شرایط را برای سرمایه‌گذاری انرژی خورشیدی ایجاد می‌کند.
در پایان این جلسه پیشنهاداتی مبنی بر توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی از جمله شهرک صنعتی شماره ۲ کرمان ارائه شد.
همچنین واحدهای صنعتی به بیان مشکلات خود از جمله مشکلاتی که با سازمان تأمین اجتماعی داشتند پرداختند که مقرر شد که بازرس کل استان نسبت به پیگیری این مسائل اقدام کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=121764
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.