شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کرمان:


توزیع سهمیه گازوئیل کامیون‌ها فقط بر اساس بارنامه است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان از اجرای طرح تخصیص نفت گاز (گازوئیل) در مسیر بر اساس اسناد حمل برخط خبر داد و گفت: براین‌اساس، امکان سوخت‌گیری فقط باتوجه‌به بارنامه صادره، مبدأ و مقصد مشخص، در جایگاه‌هایی که در همان مسیر قرار دارند برای ناوگان دیزلی فراهم شده است.

 به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، هوشنگ غلامی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان روز یکشنبه ۱۸ شهریور گفت: ناوگان دیزلی و کامیون‌ها در صورت انحراف از مسیر تعریف شده، امکان سوخت‌گیری را ندارند.
او اظهار داشت: این طرح باهدف جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و حذف بارنامه‌های جعلی از مرداد امسال در کشور اجرایی شده است و با هماهنگی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و انجمن صنفی حمل‌ونقل کالا، تخصیص نفت گاز بر اساس اسناد حمل و مسیر مشخص حمل‌ونقل صورت می‌پذیرد.
مدیر شرکت ملی پخش فراورده نفتی منطقه کرمان تأکید کرد: خودروها و ناوگانی که در عملیات حمل‌ونقل فعال هستند شامل دریافت سوخت بوده و در مواردی که بارنامه‌ها و ناوگان غیرفعال باشند، سهمیه پایه به آنها تعلق نمی‌گیرد.
او خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای عملی و اجرایی وزارت نفت در اجرای عدالت اجتماعی، اختصاص سهمیه سوخت یارانه‌ای به رانندگان ناوگان حمل‌ونقل برون‌شهری بر اساس اطلاعات الکترونیکی اسناد حمل در مسیر واقعی و به‌منظور جلوگیری از مهاجرت کارت‌های هوشمند سوخت است.

۱۵:۳۲

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=121653
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.