فرماندار جیرفت مطرح کرد؛


 نارضایتی مردم جیرفت از کاهش سهمیه سوخت

فرماندار جیرفت گفت: کاهش سهمیه سوخت و شیوه توزیع نامناسب شرکت پخش فرآورده‌های نفتی این شهرستان موجب نارضایتی مردم شده است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، احمد بلندنظر روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد در نشست ستاد سوخت شهرستان جیرفت افزود: کاهش سهمیه سوخت و شیوه توزیع موجب نارضایتی مردم بخصوص کشاورزان شده است.

 نماینده عالی دولت در جیرفت خاطرنشان کرد: متأسفانه سیاست‌های فعلی توزیع و فروش فرآورده‌های نفتی تکلیفی و الزام‌آور است و همین مسئله سبب شده ما در ستاد سوخت شهرستان نتوانیم اقدام لازم مطابق نیاز مردم منطقه را اعمال کنیم.

 او با اشاره به وسعت شهرستان جیرفت و پراکندگی مناطق جنوبی استان بیان کرد: سبک زندگی و کشاورزی بودن منطقه، نیاز مردم به سوخت نظیر بنزین و نفت گاز را افزایش داده است و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی باید در سیاست توزیع و فروش سوخت در جنوب استان تجدیدنظر کند.

 رئیس ستاد سوخت شهرستان جیرفت از مسئولان شرکت نفت استان خواست نارضایتی‌ها و نگرانی‌های مردم را موردتوجه قرار دهند و برنامه‌ریزی لازم نسبت به افزایش سهمیه و شیوه تخصیص سوخت به کشاورزان و تراکتورهای خدمات‌رسانی را مدنظر داشته باشند.

 بلندنظر تداوم وضع موجود را نگران‌کننده دانست و ادامه داد: از شیوه تأمین و توزیع سوخت رضایت نداریم؛ زیرا روزانه مراجعان و درخواست‌های زیادی را به فرمانداری شاهد هستیم که خواستار دریافت سوخت هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119197
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.