به‌دلیل تخلفات متعدد بهداشتی؛


یک نمایشگاه عرضه مواد خوراکی و پوشاک در بردسیر غیرفعال شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر از غیرفعال‌شدن یک نمایشگاه عرضه محصولات خوراکی و پوشاک به‌دلیل تخلفات متعدد بهداشتی و عدم رعایت نکات حفاظتی و سرقت اموال شهروندان حاضر در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، افشین صالحی نژاد در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: پس از کسب گزارشات متعدد مردمی مبنی بر عدم رعایت نکات بهداشتی در عرضه مواد خوراکی و همچنین سرقت کارت‌های بانکی و وجوه نقد شهروندان در محیط نمایشگاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و دستگاه های ذی ربط قرار گرفت.

وی ادامه داد:پس از بازدید میدانی مدعی العموم، تذکرات لازم به صورت شفاهی و مکتوب در چند نوبت  به مسئولان  برگزاری از باب تامین امنیت نمایشگاه و به غرفه داران  مبنی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی داده شد اما متاسفانه اقدام مناسب صورت نپذیرفت.
این مقام قضایی اعلام کرد: عصر روز گذشته با دستور دادستانی این نمایشگاه غیر فعال گردید و در این رابطه شش پرونده قضایی با موضوع تهدید علیه بهداشت عمومی و سرقت در دادسرای عمومی و انقلاب بردسیر تشکیل شد.
دادستان بردسیر در پایان تاکید کرد: یکی از اولویت های دستگاه قضایی توجه به حفظ سلامت جامعه می باشد و اجازه نخواهیم داد افرادی سلامت جامعه را به مخاطره بیاندازند.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89489
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.