تکمیل پروژه آبرسانی منطقه دریجان (بم) ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

کرمان‌نو- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌ گفت: برای تکمیل پروژه آبرسانی به منطقه دریجان طرح قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) از توابع شهرستان بم ۵۰۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.

به گزارش کرمان‌نو ، سرهنگ مصطفی دهقانیان روز سه شنبه درمراسم تجلیل از خبرنگاران اظهارداشت: آبرسانی به منطقه دریجان شاملروستاهای جزین، دربر، دریجان و توکل آباد است که تاکنون ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار در این پروژه هزینه شده است .

وی بیان کرد: از مبلغ هزینه شده در این پروژه ۱۱۵ میلیارد ریال آن وجه نقد بوده و ۵۵ میلیارد ریال آن نیز خرید لوله بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌ عنوان کرد: خط انتقال این پروژه از چاه روستای پدوا تا مخازن مادر در روستای دریجان ۱۸ هزار و ۲۰۰ متر است و همچنین ۳۵ کیلومتر لوله گذاری بین مخازن است.

وی ادامه داد: تاکنون قرارداد ۹ کیلومتر این پروژه منعقد شده است که و ظرف یک هفته آینده نیز قرارداد ۲ هزار و ۵۰۰ متر دیگر منعقد می‌شود .

سرهنگ دهقانیان افزود: در بحث رفع تنش آبی سه پروژه تحت عنوان های مرد میدان ( شهید سلیمانی)، طرح خیر و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در حال فعالیت هستند که در پروژه مرد میدان تاکنون بالای ۳۸ روستا آبرسانی شده و برای آبرسانی به ۲۵ روستای دیگر درخواست داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای سه روستا از بخش های مرکزی و دهبکری نیز لوله و مخزن خریداری شده و بعد از گذراندن تنش آبی این لوله ها کارگذاشته می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌ توضیح داد: بحث خبر و رسانه در جهان حال خوبی ندارد و متاسفانه اخباری که باید به مردم منتقل نمی شود زیرا اخبار تحت سیطره بنگاه های اقتصادی قرار گرفته‌اند و خبرها براساس پشتیبانی و سلایق یکسری افراد خاص منتشر می شود.

وی گفت: در غزه همان اندازه که مردم هوشیار و بیدار شدند تنها به دلیل حضور خبرنگاران بود که پرپرشدن کودکان، مسلمانان و مردم مظلوم غزه را منتشر کردند و دولت جنایتکار اسرائیل نیز حتی خبرنگاران که واقعیت‌ها را منتقل می‌کنند به شهادت می رساند .

سرهنگ دهقانیان افزود: سیاه نمایی دشمن، جای شهید و جلاد را عوض کرده است و باید با تمام توان فریاد مظلومان را به گوش جهان رساند.

وی اظهارداشت: دشمن به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم است و باید امیدآفرین باشیم زیرا قوت‌ها و پیشرفت های زیادی در نظام جمهوری اسلامی ایران داریم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=121031
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.