در نیمه اول امسال صورت گرفت؛


جابه‌جایی ۷ میلیون مسافر در استان کرمان

طبق اعلام مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان، طی ۶ماهه نخست سال جاری حدود هفت میلیون مسافر توسط ناوگان حمل‌ونقل مسافری در استان کرمان جابه‌جا شده است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، علی عبداللهی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان، امروز ۱۵ مهرماه در جمع خبرنگاران از افزایش ۲۵ درصدی جابه‌جایی مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی، در ۶ماهه نخست سال جاری خبر داد.

بنا به اعلام او، در این مدت حدود هفت میلیون مسافر از استان کرمان با ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان جابه‌جا شده که در مدت مشابه سال گذشته این عدد حدود ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر بوده است.

«جابه‌جایی این تعداد مسافر در نیمه نخست امسال در قالب ۵۵۴ هزار سفر انجام شده که باتوجه‌به تعداد مسافر جابه‌جا شده و نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۵ درصدی را نشان می‌دهد»، این مطلب را مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان گفت.

او با اشاره به این که ارتقای کیفیت خدمات سفر و خدمت‌رسانی از مهم‌ترین دلایل رشد جابه‌جایی مسافر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی است، اظهار کرد: سامانه و اپلیکیشن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به‌صورت شبانه‌روز آماده پاسخگویی به انتقادات، پیشنهادها مسافران و کاربران جاده‌ای است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=122701
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.