روند تکمیل بزرگراه جیرفت- سه راهی بم ادامه دارد

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از ادامه ساخت بزرگراه کوهستانی جیرفت – سه راهی بم خبر داد و گفت : ۴ کیلومتر دیگر از این بزرگراه با اعتباری به مبلغ  ۸۰  میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

به گزارش «کرمان نو» محمد ساردویی افزود: ساخت بزرگراه  جیرفت – سه راهی بم از پروژه های مهم و  حیاتی  جنوب کرمان است که روند تکمیل آن همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: طول کل مسیری که  از این بزرگراه در حوزه استحفاظی این اداره کل قرار دارد ۴۸ کیلومتر هست که  ۳۱ کیلومتر از آن با اعتباری به مبلغ ۷۵۰ میلیارد  ریال  تا کنون به بهره برداری رسیده است.

ساردویی ادامه داد : ۱۷ کیلومتر باقی مانده از این بزرگراه در دست اجرا است که آسفالت لایه اول ۷  کیلومتر از این پروژه انجام شده و پیمانکار آماده اجرای لایه دوم  است.

وی بیان کرد:  ۷ کیلومتر دیگر در مرحله اجرای ابنیه و خاکریزی در دست اقدام است و یک دستگاه تونل و ۲ کیلومتر مسیر در مرحله طراحی و برآورد جهت انجام مناقصه آماده شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان اشاره کرد: برای تکمیل این بزرگراه  و پرداخت بدهی پیمانکاران اعتباری به مبلغ  ۱۵۰۰  میلیارد ریال مورد نیاز است.

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=51123
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.