روز پر حادثه جاده‌های کرمان؛


مصدومیت ۱۶ نفر در ۴ تصادف روز پنجشنبه ۳ آبان‌ماه

جمعیت هلال‌احمر استان کرمان اعلام کرد در چهار حادثه تصادف رانندگی در روز پنجشنبه ۳ آبان و در مسیرهای مختلف استان ۱۶ نفر مصدوم شدند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، روابط‌عمومی هلال‌احمر استان کرمان اظهار کرد: برخورد یک دستگاه تریلی با پراید مقارن ساعت ۱۱ روز پنجشنبه در محور انار به کرمان پنج نفر مصدوم برجا گذاشت.

بر اساس این گزارش بلافاصله یک تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام و پس از انجام عملیات رهاسازی فرد گیرافتاده تحویل عوامل اورژانس شد و سایر مصدومان سرپایی درمان شدند.

هلال‌احمر استان کرمان افزود: همچنین بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید در ساعت ۱۴:۳۸ و در ۲۰ کیلومتری مسیر سرچشمه به رفسنجان یک نفر مصدوم که پس از انجام عملیات رهاسازی تحویل عوامل اورژانس شد.

هلال‌احمر کرمان همچنین از تصادف زنجیره‌ای سه دستگاه خودرو مقارن ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه و در ۲۵ کیلومتری محور راین به جیرفت خبر داد.

بر اساس این گزارش یک تیم امداد و نجات هلال‌احمر به محل حادثه اعزام و پس از انجام عملیات رهاسازی پنج مصدوم و درمان سرپایی ۲ مصدوم تحویل عوامل اورژانس و یکی از مصدومین نیز توسط تیم اعزامی به بیمارستان منتقل شد.

هلال‌احمر استان کرمان ادامه داد: واژگونی یک دستگاه پراید، در ۵۰ کیلومتری محور کرمان به روان در ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه پنج نفر مصدوم بر جا گذاشت.

این گزارش می‌افزاید: در پی اعلام گزارش واژگونی یک دستگاه سواری پراید بلافاصله یک تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام و پس از انجام عملیات رهاسازی فرد مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=123581
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.