حل مشکل فاضلاب مجتمع‌های الهیه و اکباتان کرمان در دستور کار دادگستری قرار گرفت؛


ورود دادگستری به مشکل فاضلاب ۲ مجتمع مسکونی شهر کرمان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل کرمان گفت: ساکنان مجتمع‌های الهیه و اکباتان در مرکز استان از نظر دفع فاضلاب ناراضی هستند و این مشکل باید از سوی مسئولان مربوطه پیگیری و رفع شود وگرنه با ترک فعل مدیران مربوط برخورد می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی دادگستری کرمان، سید مهدی قویدل روز چهارشنبه در جریان بازدید از این مجتمع‌ها در انتهای بلوار شهید سلیمانی این شهر اظهار داشت: باتوجه‌به اینکه بحث دفع فاضلاب از نظر تهدید علیه بهداشت عمومی و جلوگیری از انتشار آلودگی بسیار بااهمیت است، بایستی نسبت به رفع مشکل و سرعت‌بخشیدن به اصلاح و جمع‌آوری فاضلاب این منطقه اقدامات لازم از سوی شهرداری، شرکت آب و فاضلاب و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط به عمل آید.

او خاطرنشان کرد: با تشکیل جلسه با مسئولان ذی‌ربط علت بروز مشکلات بررسی و مصوبات دراین‌خصوص در دستور کار قرار گرفته است که در صورت کوتاهی و انجام نشدن تعهدات هر یک از سازمان‌های ذی‌ربط، ترک فعل آنها به مراجع قضایی اعلام خواهد شد.

قویدل افزود: همچنین ناظران بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیز وظیفه دارند با نظارت جدی و مستمر موضوع را رصد و ترک فعل مسئولان مربوطه از باب تهدید علیه بهداشت عمومی را به مراجع قضایی اعلام کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119712
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.