نخستین زن در کرسی مدیریت ورزش و جوانان عنبرآباد

به گزارش «کرمان نو» صبح امروز ۱۸ خردادماه مژده دلاری به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان عنبرآباد معرفی و از زحمات اکبرآبادی رییس سابق نیز تقدیر شد.

محمود رییسی فرماندار عنبرآباد در این خصوص می گوید: انتخاب مدیرکل ورزش و جوانان استان تحسین برانگیز است. وی افزود: از اینکه مدیرکل ورزش استان تصمیم جدیدی برای مدیریت این اداره گرفت تشکر می کنم زیرا این مساله خواسته جامعه ورزشی شهرستان بود.

وی با اشاره به اینکه جابجایی یک مدیر دلیل خوب نبودن وی نیست ادامه داد: امیدوارم آقای اکبرآبادی موفقیت های بیشتری بدست آورند.

فرماندار عنبرآباد ادامه داد: امیدواریم با حضور خانم دلاری شاهد رشد ورزش شهرستان باشیم، البته ما هم از جامعه ورزشی حمایت خواهیم کرد. 

 ورزش عنبرآباد تاکنون دارای مشکلات زیادی بوده که مدیر قبلی این اداره در مصاحبه های گذشته خود دلیل این مشکلات را نبود بودجه عنوان کرده بود. وی در مصاحبه ای که یک ماه پیش با خبرنگار «کرمان نو» داشته، گفت: سه ماه است که به دلیل شیوع کرونا از ما خواسته شده که باشگاه های ورزشی باز نشوند، ما اجازه فعالیت نداشتیم. ما در اداره ورزش عنبرآباد در همه حوزه‌ها فعالیت کردیم، هم در بخش بانوان و هم در بخش روستایی همه عملکرد مشخص و ثبت شده است. در مدتی که من در اداره فعالیت کردم ، ۲۵ زمین روستایی را سند سازی و پنج خانه ورزش روستایی را راه اندازی کردم.

یک ماه پیش محمود رئیسی فرماندار عنبرآباد در مصاحبه ای به خبرنگار «کرمان نو» گفت: ۵ ماه است که اداره ورزش شهرستان با هیات‌های ورزشی و ورزشکاران تعامل ندارد، به طور کلی اکبر زاده مدیر با تعاملی نیست ، من چندین بار با مدیر کل صحبت کردم که این مشکل حل شود و رییس اداره جا به جا شود، اما توجهی نکردند.

چندی پیش خبری مبنی بر اعتراض فرماندار عنبرآباد از فعالیت اداره ورزش و جوانان این شهرستان منتشر شد در متن این خبر آمده بود که فرماندار شهرستان عنبرآباد گفته است درِ اداره ورزش و جوانان را می بندیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=50626
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.