مشروح اخبار ورزشی سیزدهم مرداد ۱۴۰۳ در «کرمان نو»:


از خداحافظی سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان تا ناکامی‌های ادامه‌دار گهرزمین

مشروح اخبار ورزشی شنبه سیزدهم مرداد ۱۴۰۳ را در «کرمان نو» بخوانید.
در این بسته خبری از خداحافظی مریم ایراندوست سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان تا ادامه ناکامی‌های گهرزمین سیرجان در لیگ برتر فوتسال، حضور اولین بوکسور کرمانی در تیم ملی، دعوت چهار کرمانی به اردوی تیم ملی فوتبال دانشجویان، پیوستن بهنام برزای به تیم فوتبال مس رفسنجان و خداحافظی ملی‌پوش تیم فوتسال دختران مس رفسنجان و جریمه ۵۰ میلیون تومانی مس رفسنجان و ۱۲ تیم لیگ برتری دیگر از این تیم را می‌خوانید.

ایرالکو اراک ۲- گهرزمین سیرجان یک

۳ شکست از ۴ بازی؛ کهکشانی‌ها روی نوار ناکامی

شاگردان افضلی سومین شکست فصل خود را از ۴ بازی گذشته خود تجربه کردند تا فشارها روی این تیم کهکشانی بیشتر از قبل باشد.

در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان کشور روز جمعه ۱۲ مرداد تیم فوتسال گهرزمین سیرجان در دیداری خارج از خانه به مصاف ایرالکو اراک رفت که با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد تا سومین شکست فصل را تجربه کند. گهرزمین سیرجان با این باخت و تنها ۳ امتیاز از ۱۲ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.

9223372036854775808 214347 1

خداحافظی ایراندوست با سیرجانی‌ها

انحلال تیم لیگ برتری فوتبال زنان شهرداری سیرجان قوت گرفت

مریم ایراندوست سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان در حالی روز جمعه ۱۲ مرداد با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود، از این تیم لیگ برتری خداحافظی کرد که برخی گمانه‌ها از احتمال انحلال و انتقال امتیاز این تیم به گل‌گهر سیرجان وجود دارد.

ایراندوست که با قراردادی ۲ساله به تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان پیوسته بود؛ اما حالا تصمیم به جدایی گرفته تا شایعات مبنی بر انحلال این تیم بیش‌از پیش قوت بگیرد.

171312473 1

حضور اولین بوکسور کرمانی در تیم ملی

برای اولین بار در تاریخ بوکس استان کرمان فرزان احمدی در وزن ۶۱ کیلوگرم نونهالان بوکسور کرمانی پس از کسب مقام اول انتخابی تیم ملی در قالب تیم ملی به مسابقات آسیایی بوکس نونهالان (ابوظبی_امارات) اعزام می‌شود. این مسابقات ۱۴۰۳/۶/۵ در ابوظبی_امارات برگزار می‌شود.

 

SAVE 20240803 083402

دعوت چهار کرمانی به اردوی تیم ملی فوتبال دانشجویان

علی تهامی، امیرحسین بهزادی، ابوالفضل نظری و حسن تیموری چهار بازیکن کرمانی به اردوی تیم ملی دانشجویان کشورمان جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی دانشجویان دعوت شدند. این اردو از امروز ۱۳ مردادماه در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال دانشجویان ۲۰ شهریورماه عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا خواهد شد.

IMG 20240803 102506 1

بهنام برزای به مس رفسنجان پیوست

بهنام برزای هافبک ۳۱ساله که چهارفصل گذشته را در باشگاه گلگهر سیرجان پشت سر گذاشته بود با امضای قراردادی به مدت یک فصل به مس رفسنجان پیوست. برزای که سابقه بازی در خط دفاع همچنین خط میانی و حتی خط حمله را داشته و از بازیکنان چند پسته لیگ برتر به شمار می‌رود پس از امضای قرارداد، راهی استانبول شد و از امروز در کمپ کارتپه در جمع شاگردان نویدکیا حضور یافت.

5iw4qz01 1

جریمه ۵۰ میلیون تومانی مس رفسنجان و ۱۲ تیم لیگ برتری دیگر

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران در خبری اعلام کرد که ۱۳ باشگاه لیگ برتر به دلیل عدم ثبت قرارداد بازیکنان خود هر کدام ۵۰ میلیون تومان جریمه شده‌اند که مس رفسنجان نیز در بین این تیم‌ها است. این جریمه به دلیل آن است که بر اساس قوانین تا ۲۰ روز پیش از شروع لیگ برتر باید قرارداد ۱۶ بازیکن در سازمان لیگ به ثبت می‌رسید.
پرسپولیس، استقلال، سپاهان، ذوب‌آهن، آلومینیوم، مس رفسنجان، هوادار، ملوان، شمس آذر، استقلال خوزستان، فولاد، نساجی و خیبر ۱۳ باشگاهی هستند که در مجموع ۶۵۰ میلیون تومان جریمه شدند.
در آرای انضباطی فدراسیون فوتبال تیم‌‌های گل‌‌گهر سیرجان، تراکتور تبریز و چادرملو یزد با جریمه روبه‌رو نشده‌اند.

خداحافظی کمالی ملی‌پوش تیم فوتسال دختران مس رفسنجان

مهسا کمالی فوتسالیست تیم دختران مس رفسنجان با پیامی در صفحه خود در فضای مجازی با این تیم خداحافظی کرد. این تیم در روزهای گذشته حواشی زیادی داشت و اخباری مبنی بر انحلال آن هم بود تا اینکه مدیرعامل باشگاه اعلام کرد با بازیکنان بومی وارد مسابقات می‌شوند. در روزهای گذشته عاطفه رضایی سرمربی فصول گذشته این تیم نیز از جمع مسی‌ها جدا شده بود.

9223372036854775808 214357

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=120723
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.