مشروح اخبار ورزشی هشتم مرداد ۱۴۰۳ در «کرمان نو»:


از غیبت زهرا نعمتی در پارالمپیک پاریس تا محکومیت انضباطی مجدد تیم فوتبال مس رفسنجان

مشروح اخبار ورزشی دوشنبه هشتم مرداد ۱۴۰۳ را در «کرمان نو» بخوانید.
در این بسته خبری از غیبت زهرا نعمتی در پارالمپیک پاریس تا محکومیت انضباطی مجدد تیم فوتبال مس رفسنجان، کسب سکوی توسط تیراندازان زن باشگاه مس کرمان در مسابقات قهرمانی کشور، انتخاب رئیس هیئت هاکی استان، پیوستن بازیکن سابق استقلال به گل‌گهر سیرجان پایان مسابقات هندبال قهرمانی استان در بخش دختران، معرفی رسمی محمود فکری به‌عنوان سرمربی مس شهربابک و کسب ۳ مدال طلای مسابقات بین‌المللی سوچی روسیه توسط کاراته‌کای کهنوجی را می‌خوانید.

علی‌سینا منشازاده تنها کرمانی حاضر در تیم ملی پاراتیروکمان

اعزام ۶ کماندار به پارالمپیک پاریس بدون حضور زهرا نعمتی

تیم ملی پاراتیروکمان در حالی با ۶ کماندار در بازی‌های پارالمپیک پاریس شرکت خواهد کرد که زهرا نعمتی قهرمان ۳ دوره بازی‌های پارالمپیک در این دوره حضور نخواهد داشت. علی‌سینا منشازاده تنها کرمانی حاضر در بازی‌های پاراتیروکمان پارالمپیک پاریس است.

علی سینا منشازاده 1

 

باشگاه مس رفسنجان باز هم محکوم شد

باتوجه‌به شکایت گادوین منشا از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸۸ هزار و ۹۰۰ دلار و همچنین مبلغ ۹۰ میلیون تومان بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۳۰ میلیون و ۷۳۱ هزار و ۳۷۴ تومان بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به مازاد خواسته قرار رد صادر کرد.

ur2odwk3

محمود فکری به‌طور رسمی به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال مس شهربابک معرفی شد

محمود فکری با امضای قراردادی با باشگاه صنعت مس شهربابک، در فصل جدید لیگ آزادگان به عنوان سرمربی، هدایت این تیم را به عهده گرفت.
او که در سوابق خود، هدایت تیم‌هایی همچون نفت مسجدسلیمان، شاهین بوشهر، خوشه طلایی، سایپا و استقلال تهران را دارد، در اولین تجربه خود در استان کرمان، هدایت تیم فوتبال صنعت مس شهربابک را در لیگ دسته یک برعهده گرفته است.

IMG 20240729 WA0029

تیراندازان زن باشگاه مس کرمان در مسابقات قهرمانی کشور روی سکو رفتند

فاطمه همتی و عاطفه جلالی دو کماندار تیم صنعت مس کرمان که در مسابقات فصل قبل لیگ برتر به همراه تیم خود عنوان قهرمانی را کسب کرده بودند، در مرحله دوم مسابقات قهرمانی کشور برای تعین رنکینگ خود به مصاف حریفان رفتند که فاطمه همتی عنوان قهرمانی را کسب کرد و عاطفه جلالی نیز در جایگاه سوم این رقابت‌ها ایستاد.

20240729111752554

علیرضا زنگی‌آبادی رئیس هیئت هاکی استان کرمان شد

مجمع انتخاباتی هیئت هاکی استان کرمان روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ در محل هتل ایرانگردی برگزار شد و علیرضا زنگی‌آبادی با کسب ۱۴ رای برای مدت ۴ سال به‌عنوان رئیس هیئت هاکی استان انتخاب شد.در مجمع، طیبه خصالی به‌عنوان نایب‌رئیس، مهدی تدین به‌عنوان اعضای هیئت‌رئیسه و غلامرضا خلیل‌زاده به‌عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

IMG 20240729 WA0018

بازیکن استقلال راهی گل‌گهر شد

امید حامدی‌فر بازیکن فصل گذشته استقلال تهران با عقد قراردادی دو ساله به گل‌گهر‌ سیرجان پیوست. این هافبک ٢٣ ساله پیراهن تیم ملی امید را نیز بر تن کرده است و پس از اتمام قراردادش با استقلال به جمع شاگردان تارتار پیوست.

 

q0gti52r

پایان مسابقات هندبال قهرمانی استان در بخش دختران

مسابقات هندبال قهرمانی استان رده سنی خردسالان با حضور ۴ تیم و تعداد ۶۵ شرکت‌کننده در بخش دختران به میزبانی شهر کرمان برگزار شد که در پایان این مسابقات تیم‌های مدرسه هندبال پارسیا شهربابک مقام اول، تیم آکو کارمانیا (الف) مقام دوم، تیم دیار کهن جیرفت مقام سوم و تیم آکو کارمانیا (ب) مقام چهارم را کسب کردند.
همچنین ستایش ابراهیمی از تیم شهربابک، آرینا سادات حسینی از تیم دیار کهن جیرفت، ملیکا صادقی از تیم آکو کارمانیا (الف) و نیایش حسینی از تیم آکو کارمانیا (ب) عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کردند و هانیه مهدی‌زاده از تیم آکو کارمانیا (الف) به‌عنوان بهترین دروازه‌بان شناخته شد.

IMG 20240729 140807 733
کسب ۳ مدال طلای مسابقات بین‌المللی سوچی روسیه توسط کاراته‌کای کهنوجی

ففاطمه‌زهرا سعیدآبادی در وزن ۵۵_کیلوگرم، مهرنگار احمدی در وزن ۶۱_ کیلوگرم و ستایش قانعی در وزن ۵۲+ کیلوگرم در رده سنی امید سه کاراته‌کای کهنوجی عضو تیم ملی ایران توانستند ۳ مدال طلای مسابقات بین‌المللی سوچی روسیه ۲۰۲۴ را از آن خود کنند.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=120574
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.