مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خبر داد؛


 افتتاح ۱۵ پروژه در هفته تربیت‌بدنی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از افتتاح ۱۵ پروژه در هفته تربیت‌بدنی خبر داد که به گفتهٔ او ۸۰ درصد این پروژه‌ها در مناطق محروم است.

به گزارش کرمان‌نو، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در نشست خبری که به مناسبت هفته تربیت‌بدنی روز چهارشنبه ۲۵ مهر با خبرنگاران داشت با بیان اینکه شعار امسال هفته تربیت‌بدنی با «شعار ایران قوی، ورزش قوی» است گفت: ۵۴۴ برنامه ورزشی، فرهنگی و عمرانی در این هفته برنامه‌ریزی کردیم که ۱۵ پروژه عمرانی را در سطح استان افتتاح خواهیم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در مورد افتتاح این ۱۵ پروژه در سطح استان گفت: با افتتاح این پروژه‌ها ۱۵ هزار متر به سرانه ورزشی در سطح استان اضافه خواهد شد که هزینه این پروژه‌ها حدود ۱۸ میلیارد تومان بوده است.

پاریزی با بیان اینکه بیشتر این پروژه‌ها در مناطق محروم است گفت: ۸۰ درصد این پروژه‌ها در مناطق محروم است و تا قبل پایان سال حداقل ۳۰ پروژه دیگر افتتاح خواهد شد.

او ادامه داد: ۹۳ برنامه فرهنگی در نظر گرفته شده که زنگ زورخانه شروع برنامه هفته تربیت‌بدنی خواهد بود.

پاریزی افزود: در حوزه فعالیت‌های همگانی ۱۵۳ برنامه را داریم که به همت هیئت‌ها خصوصاً هیئت‌های همگانی انجام می‌شود. در حوزه قهرمانی ۱۲۰ برنامه در نظر گرفته شده. همچنین در بخش جوانان ۷۶ برنامه در نظر داریم و به دنبال این هستیم در ۲ بعد ورزش همگانی و قهرمانی برنامه‌ها جدی‌تری شروع شود. خیلی مطلوب است که بتوانیم مردم را در وزش‌های همگانی شریک کنیم.

پاریزی با اشاره به پیشرفت ورزش زنان گفت: اتفاقاتی که در حوزه زنان انجام می‌شود اتفاقات بسیار خوبی است که کمک می‌کند در آینده ما مادران قوی داشته باشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=123232
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.