سرمربی تیم خاتون بم درمورد حضور این تیم در جام باشگاه‌های آسیا مطرح کرد؛


تیم خاتون بم نماینده کل کشور است |‌ ما نمی‌توانیم لژیونر بگیریم

سرمربی تیم خاتون بم با بیان اینکه قرعه نسبتاً خوبی داریم گفت: تیم‌های کشورهای دیگر می‌تواند لژیونر بگیرند؛ ولی ما نمی‌توانیم. مسئولین کشور و استان حمایت بیشتری داشته باشند الان تیم زنان خاتون بم مختص به یک شهر نیست مختص به کشور استان است

به گزارش کرمان‌نو مرضیه جعفری سرمربی تیم خاتون بم در گفتگو زنده با شبکه کرمان گفت:«ان‌شاءالله بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان و استان کرمان باشیم.»

سرمربی تیم خاتون بم درمورد قرعه خاتون بم گفت:«قرعه‌ی ما نسبتاً خوب است آسیا کلاً در بخش فوتبال زنان جز ابرقدرت‌هاست و فکر می‌کنم که بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال کشورمان باشیم. تیم ما سومین سال است که در مسابقات شرکت می‌کنند. سال اولی که شرکت کردیم همیشه نظرم بر این بود که ما هر سال نسبت به سال بعد پیشرفت بهتری داشته باشیم و پتانسیل و ظرفیت‌هایی دختران کشورمان را به جهان و آسیا نشان بدهیم.

جعفری در ادامه افزود: سال دوم نسبت به سال اول بهتر بودیم دیدین که با وجود اینکه تیم کره جز قدرت‌هایی جهان در بخش زنان به شمار می‌رود نسبت به این تیم بهتر عمل کردیم و در پایان بازی مربی تیم کره به من گفت که:«من پاره‌ای از زمان بازی فکر می‌کردم ما اصلاً نمی‌توانیم تیم خاتون را شکست دهیم و حتی ممکنه بود نتوانیم به‌دور دو صعود کنیم.»

سرمربی تیم خاتون بم گفت: در سال دوم توانستیم نماینده شایسته‌ای برای کشور و استان کرمان باشیم و در قرعه‌کشی بازی‌های جدید که اولین دوره لیگ قهرمانان زنان آسیا است با تیم‌هایی کیچه هنگ‌کنگ و آرتی‌سی بوتان هم‌گروه هستیم.

او افزود: تیم‌هایی ملی این کشورها تیم‌های ملی نسبتاً خوبی هستند و شناخت خوبی از دو تیم داریم؛ ولی خب چون در بخش باشگاهی می‌توانند از لژیونر استفاده کنند و باتوجه‌به اینکه هنگ کنگ و بوتان هم مرز با چین و هند هستند راحت‌تر می‌توانند بازیکن لژیونر جذب کنند و این کار را سخت‌تر می‌کند.

جعفری گفت با صحبت‌هایی انجام شده با مدیر رسانه‌ای باشگاه اعلام کردم که سابقه بازیکنان که در باشگاه‌های اخیر این دو تیم را به من بدهد هنوز این اتفاق نیفتاده و منتظر هستیم و در جریان گروه‌هایی A,B هم هستم؛ ولی باتوجه‌به اینکه هشت تیم ابر قدرت اصلی در دور دوم اضافه می‌شوند این دوره خیلی مهم است.

مرضیه جعفری درمورد صعود از این مرحله گفت: اگر تمام قدرتمان را به کار ببریم و اردوی‌های منظم داشته باشیم این شانس را داریم از گروه خود به مرحله بعد صعود کنیم؛ ولی فوتبال است و قابل‌پیش‌بینی نیست.

او ادامه داد: متأسفانه ما یکی از مشکلاتی که همیشه داشتیم این بوده که نمی‌توانیم بازی‌هایی تدارکاتی خوبی برگزار کنیم حالا تیم ملی نیز در استراحت است و از آن طرف لیگ هم تعطیل است و تیم‌های خوبی هم نیست که بتوانیم یک بازی تدارکاتی خوبی برگزار کنیم و تیم‌هایی قدرتمند کشور نیز در استراحت هستند و من فکر می‌کنم یکی از مشکلات ما همین نبود بازی تدارکاتی است.

مربی خاتون بم افزود: یکشنبه با آقای اسماعیلی رئیس باشگاه جلسه دارم که بتوانیم از فرصتی که مانده بهترین استفاده را ببریم و ببینیم می‌توانیم بازی تدارکاتی داشته باشیم.

او در پایان گفت: امیدوارم مسئولین کشور و استان حمایت بیشتری از تیم داشته باشند؛ چون الان اسم خاتون فقط مختص به بم نیست این تیم نماینده کشور و استان در آسیاست و امیدوارم حمایتی که نیاز است از طرف مسئولین انجام شود و ما هم بتوانیم از شایستگی فوتبال زنان کشور و استان دفاع کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=120160
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.