مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان:


تیم فوتسال دختران باشگاه مس رفسنجان با بازیکنان بومی حفظ می‌شود

درحالی‌که در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر فروش امتیاز تیم فوتسال دختران مس رفسنجان بود مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد که این تیم با بازیکنان بومی راهی مسابقات می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو، تیم فوتسال دختران مس رفسنجان با یک قهرمانی، یک نایب‌قهرمانی و سه عنوان سومی در بالاترین سطح کشور و همچنین یک قهرمانی در لیگ یک و هفتمی جهان یکی از تیم‌های خوب باشگاه مس رفسنجان در این سال‌ها بوده تیمی که با بازیکنان بومی و غیربومی باکیفیت توانسته عملکرد قابل‌قبولی در این مدت داشته باشد. اما در روزهای اخیر اخباری مبنی بر انحلال و یا فروش امتیاز این باشگاه مطرح بود. خبری که البته با واکنش حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان روبرو شد و او اعلام کرد که تیم فوتسال دختران این باشگاه با بازیکنان بومی حفظ می‌شود.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: «تیم فوتسال دختران مس رفسنجان حفظ می‌شود؛ اما با بازیکنان بومی. متأسفانه برخی از مربیان ما که رفسنجانی هستند رابطه خوبی با بومی‌ها ندارند و همیشه از مربیان به باشگاه‌ها شکایت می‌شود. از طرفی امسال تیم فوتبال باشگاه هم تأسیس شد و باشگاه به سمت همان تیم می‌رود.»

او ادامه داد: «جلساتی که در شرکت ملی مس بوده مس رفسنجان را به‌عنوان باشگاه فوتبالی می‌شناسند و رشته اصلی آن باید فوتبال و تیم‌های فوتبال باشد. همه باشگاه‌های زیرمجموعه مس باید تخصصی شوند. رفسنجان لیگ برتر فوتبال را دارد و در کنار آن ۱۳ رده تیم پایه فوتبال را هم دارد. بقیه تیم ها باید به لیگ‌های پایین‌تر بیایند و اگر در لیگ برتر هستند باید بومی شوند.

هیچ تیمی از مجموعه باشگاه‌های مس حذف نمی‌شود

پورمحمدی در مورد حذف تیم‌های باشگاه مس رفسنجان گفت: در زیرمجموعه باشگاه مس رفسنجان ۳۳ رده تیم و آکادمی وجود دارد و هیچ تیمی حذف نمی‌شود. یکی از مشکلاتی که باشگاه دارد این است که برخی تیم ها از بازیکنان غیربومی استفاده می‌کنند و این موضوع مورد اعتراض جامعه ورزش و شرکت مس است. از سال گذشته تصمیم گرفتیم به سمت بومی‌سازی برویم. نتیجه‌گیری برای ما در اولویت دوم و بومی‌سازی در اولویت اول است.

او افزود: درگذشته حتی برای رده نونهالان هم بازیکن از سایر شهرها می‌آوردند. امسال اولویت ما در تیم‌های بسکتبال، والیبال و فوتسال بومی‌سازی است. اگر تیم‌ها از بازیکنان رفسنجان تکمیل نشوند از استان بازیکن خواهند آورد.

پورمحمدی ادامه داد: جامعه ورزش همیشه اعتراض داند که تیم‌هایی مثل بسکتبال و والیبال زنان که بازیکنان غیربومی دارد و هزینه‌های زیادی هم برای این تیم‌ها می‌شود چه سودی برای رفسنجان داشته‌اند. ما این موضوع را اصلاح‌کرده و تا جایی بتوانیم تیم‌ها را بومی می‌کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=120409
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.