آیین بدرقه نمایندگان ورزش استان کرمان در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴


مدیرکل ورزش و جوانان استان: صنایع قراردادهای ناچیز خود با ورزشکاران ما را تسویه نکردند

آیین بدرقه ورزشکاران کرمانی پارالمپیک ۲۰۲۴ در حالی برگزار شد که مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم از عملکرد صنایع در قبال عمل به وظایف خود نسبت به ورزشکاران گله کرد.

به گزارش کرمان‌نو، یکشنبه‌شب ۲۱ مرداد آیین بدرقه نمایندگان ورزش استان کرمان در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس با حضور معاون استانداری کرمان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و طباطبایی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کرمان و… در هتل ایرانگردی کرمان برگزار شد.

استان کرمان در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس ۴ نماینده شامل ۳ ورزشکار و یک مربی دارد. سینا منشازاده در پاراتیروکمان، سینا ضیغمی‌نژاد در پاراشنا و سعید افروز در پارادوومیدانی و در رشته پرتاب نیزه ورزشکاران اعزامی کرمانی و مهدی شاهرخی به‌عنوان مربی سعید افروز حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این آیین با گلایه از صنایع بزرگ و وظایفشان در قبال ورزشکاران گفت: به کرمان به‌عنوان استانی ورزشی نگاه می‌شود؛ چرا امروز این استان نمی‌تواند به بچه‌های دیار خود خدماتی داشته باشد. قرارداد برخی از قهرمانان ما بسیار ناچیز است که هنوز هم وصول نکرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: جای بنگاه‌های اقتصادی و مدیران عامل باشگاه‌های صنعتی در این مراسم خالی است و امروز برای اولین‌بار حتی یک ریال برای مراسم بدرقه نمایندگان کرمان کمک نگرفتیم و به‌خاطر آبروی استان، از بودجه‌های داخلی اداره کل ورزش و جوانان تامین شده است.

پاریزی از رسانه‌ها خواست، خلأ سکوت را در فضای رسانه جبران کنند و در خصوص هدفمند شدن بودجه‌های ورزشی از سوی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی برای مجموعه ورزش استان احقاق حق کنند.

12551859 999

12551861 754 1

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=120965
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.