کی نوبت به بومی‌ها می‌رسد؟


۴ خرید جدید تیم فوتبال مس کرمان

تیم فوتبال مس کرمان اگرچه نقل‌وانتقالات خودش را دیر آغاز کرد؛ اما در روزهای اخیر ۸ بازیکن جدید به لیست خود اضافه کرده است. این تیم شب گذشته از ۴ بازیکن جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش کرمان‌نو، تیم فوتبال مس کرمان در ادامه خریدهای فصل جدید خود ۴ بازیکن دیگر را نیز به خدمت گرفت.
این تیم مرتضی آقاخان را در خط حمله، رسول حسینی را برای حفاظت از دروازه خود، مسلم مجدمی و امیرحسین کریمی را در پست هافبک جذب کرده است. تیم مس کرمان پیش‌ازاین فرزاد جعفری، ایمان صادقی، محمد خرم‌حسینی و محمد قاسمی‌نژاد را نیز به خدمت گرفته بود.
مرتضی آقاخان که سابقه حضور در تیم‌های مس رفسنجان، پیکان، سایپا، استقلال تهران، آلومینیوم اراک، هوادار و پارس جنوبی جم و شهرداری آستارا را در کارنامه دارد و فصل قبل در تیم‌های نیکا پارس و داماش توپ زده بود امسال به جمع شاگردان سامره اضافه شده است.

 

01306673
رسول حسینی دروازه‌بان فصل قبل تیم ملوان نیز در کنار ایمان صادقی یکی از سنگربانان جدید تیم مس کرمان است. این دروازه‌بان سابقه بازی در تیم‌های اروند خرمشهر، آلومینیوم اراک و خونه به خونه بابل را در کارنامه خود دارد.

9223372036854775808 214457

 

مسلم مجدمی دیگر خرید نارنجی‌پوشان در پست هافبک وسط بازی می‌کند او که در فصل قبل در خوشه طلایی ساوه بازی می‌کرد سابقه بازی در تیم‌های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان را نیز در کارنامه دارد.

61475624
امیرحسین کریمی دیگر بازیکن اضافه شده مس کرمان که در پست هافبک میانی بازی می‌کند فصل قبل در سایپا توپ زده است. این بازیکن سابقه حضور در تیم‌های سپاهان، گسترش فولاد، پیکان، شهر خودرو، آلومینیوم اراک و نفت مسجدسلیمان را دارد.

82589 341
در کنار بازیکنان جذب شده تیم مس کرمان بازیکنانی را نیز از فصل قبل خود از دست داده است و هنوز خبری از تمدید قراردادها خصوصا با بومی‌های این تیم نیست که احتمالا در روزهای آینده به آن نیز پرداخته می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=121133
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.