طبق اعلام مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمان؛


کهنوج گرم‌ترین شهر کرمان

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته کهنوج با دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین شهر کرمان بوده است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امین دریافر کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمان با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: از امروز تا اواسط هفته جوی نسبتاً آرام و پایدار در برخی ساعات افزایش ابر و وزش باد دور از انتظار نیست.
او افزود: همچنین از روز دوشنبه تا چهارشنبه وزش باد نسبتاً شدید با انتقال ریزگرد از کویر مرکزی به استان در مناطق شمالی، نوار شرقی و شمال غربی استان غلظت غبار، خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا را نیز در این مناطق شاهد هستیم.

دریافر بیان داشت: همچنین از روز سه‌شنبه وقوع ناپایداری‌های جوی را به‌صورت رگبار، رعدوبرق و احتمال بارش پراکنده باران بسیار ضعیف در ارتفاعات مرکزی استان دور از انتظار نیست.
دریافر افزود: تا روز یکشنبه تغییرات چندانی در دما نداریم، اما از اواسط هفته آینده کاهش محسوس دما ۵ تا ۶ درجه‌ای را در سطح استان داریم و از روز چهارشنبه نیز روند افزایشی دما را داریم.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: کهنوج ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۰ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله‌زار با دمای ۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده‌اند.

دریافر حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=123279
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.