پشت پرده استعفای سرپرست باشگاه مس| درگیری لفظی با یک عضو هیات مدیره تا تلاش برای ماندن

علی قرایی، رییس هیات فوتبال استان کرمان که سال‌ها برای رسیدن به صندلی مدیریتی مس تلاش می‌کرد، نهایتا سه ماه پیش به این خواسته خود رسید.

او تیر امسال جایگزین کافی، مدیرعامل وقت مس شد و به عنوان سرپرست موقت باشگاه کار خود را آغاز کرد.

قرایی که هدفش را صعود مس به لیگ برتر اعلام کرده بود، دست نشان را که کرمانی‌ها تنها صعود به لیگ برتر را با او جشن گرفته بودند، به کرمان آورد.

او اما روز گذشته در شرایطی که تیم فوتبال مس کرمان در رده سوم جدول است و شرایط تقریبا خوبی دارد، از سمت خود استعفا کرد. استعفای او البته شفاهی بوده.

شنیده‌های «کرمان نو» حکایت از این دارد که قرایی در جلسه روز گذشته هیات مدیره باشگاه مس با یکی از اعضا که همراه با او به باشگاه مس آمده بود، درگیری لفظی پیدا کرده.

گفته می‌شود این عضو هیات مدیره که نیم‌نگاهی هم به صندلی مدیرعاملی دارد، مستقیما به یکی از مدیران و مشاوران شرکت مس که تاثیر زیادی در باشگاه مس دارد، روزانه گزارش می‌داده و همین موضوع باعث اختلاف بین او و قرایی شده.

در این میان قرایی شرط گذاشته که برای ادامه فعالیت یا جای او در باشگاه است یا جای این عضو هیات مدیره.

هیات مدیره باشگاه مس کرمان سه نفره است و به جز قرایی، ایرج کهندل و عیسی ابراهیمی در آن حضور دارند.

البته نباید دلیل استعفای قرایی را صرفا در درگیری با یکی از اعضای هیات مدیره خلاصه کرد.

15 تیر بود که حکم سرپرستی قرایی از سوی مدیران شرکت مس امضا شد.

بر اساس قانون او سه ماه می‌تواند به عنوان سرپرست فعالیت کند. بدین ترتیب نهایتا قرایی تا 15 مهر می‌تواند سرپرست باشگاه باشد.

این در حالی است که شنیده می‌شود او نتوانسته مشکل انتقالی خود را از نیروی انتظامی که در آن شاغل است بگیرد و این امر هم در استعفای او بی تاثیر نیست.

همچنین قرایی که گفته بود در شرایطی مدیرعامل مس می‌شود که سه سال فرصت داشته باشد، به نظر می‌رسد با پیشنهاد جدی از سوی مدیران شرکت مس روبرو نشده و با استعفا کردن در شرایطی که فعلا کارنامه او مورد قبول هواداران است، خواسته شرکت مس را تحت فشار بگذارد.

همانطور که پس از استعفا تعدادی از هواداران مس درب منزل او تجمع کردند تا به باشگاه برگردد. هوادارانی که قطعا آنقدر به او نزدیک هستند که آدرس خانه او را می‌دانند.

قحط‌الرجال در کرمان؛ قرایی اینجا، آنجا و همه جا

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=19439
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.