تیم های کرمانی با برد به تعطیلات رفتند

سیرجانیها میزبان فولاد یزد بودند و در دقیقه پایانی نیمه اول با دریافت یک گل از میهمان یزدی عقب افتادند و بازنده به رخت کن رفتند. با شروع نیمه دوم این تیم میزبان بود که برایش قابل قبول نبود امتیاز خانگی از دست دهد و با بازی هوشمندانه توانست در دقایق ۶۵ و ۷۵ با گلهای عیسی پرتو و حسین امامیان پیروز میدان شود و با  کسب ۲۹ امتیاز در رده سوم جدول قرار گیرد و با خیالی آسوده به تعطیلات نیم فصل برود.

مس کرمان نیز این هفته میزبان اکسین البرز بود.برای کرمانیها حتی فکر به یک تساوی دیگر هم خطرناک بود و خواست کسب هر سه امتیاز بازی در ثانیه های نخست در بین مسی ها نمایان بود به نحوی که در ثانیه ۲۰بازی احسان پورشیخعلی اولین گل بازی را وارد دروازه مهمان کرد.

در دقایق ۱۵ و ۱۶ بازی فرهاد سالاری دو کارت زرد گرفت و از بازی اخراج شد تا تیم میزبان در همین دقایق ابتدایی بازی ده نفره شود.در حالیکه کرمانیها تصمیم داور رابسیار سختگیرانه ارزیابی کردند و به داور معترض بودند در دقیقه ۲۴ روی یک ضربه آزاد از مهدی دغاغله برای دومین بار دروازه اکسین باز شد و  مسیها با نتیجه دو بر صفر پیش افتادند.

در دقیقه ۳۴ بازی مهدی دغاغله با یک ضربه اکروباتیک و زیبا گل دوم خود و گل سوم مس را وارد دروازه میهمان کرد.نارنجی پوشان با به ثمر رساندن سه گل و واکنشهای عالی شهدادنژاد بعد مدتها با خیالی آسوده بازی را ادامه دادند.با همین نتیجه تیمها به رختکن رفتند.

در دقیقه ۴۷ بازی تیم اکسین گلی را به ثمر رساند که بنا به تصمصم داور آفساید اعلام شد.دردقیقه ۷۵ بازی ایمان موسوی از تیم میهمان یکی از گلهای خورده اکسین را جبران کرد.در دقایق پایانی بازی و همچنین ۵دقیقه وقتهای تلف شده هم اتفاق خاصی نیفتاد و مس با یک برد پرگل با کسب ۲۳ امتیاز در رده دهم جدول ایستاد.

دیگر تیم استان مس رفسنجان بود که توانست هر سه امتیاز بازی را در خانه حریف کسب کند. رفسنجانیها که در دقیقه ۱۵ بازی با دریافت یک گل از استقلال اهواز عقب افتاده بودند توانستند با گل دقیقه ۶۳ میثم خداشناس بازی را به تساوی بکشاند.در دقیقه ۹۲ بازی و در واپسین لحظات مس رفسنجان با گل امیر حسین موسی زاده توانست  دست پر به رفسنجان بازگردد. مس رفسنجان در پایان نیم فصل با کسب ۲۲ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=7751
1 نظر
  1. […] هفته زهره از نتایج لیگ آزادگان  خبر برد تیم‌های کرمانی را برای ما داشت که گلگهر […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.