کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان؛


شهداد گرمترین ایستگاه هواشناسی کشور شد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: صبح امروز ۱۷ خرداد شهداد با دمای ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین صبح را در کشور داشت.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست است، گفت: افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی است و افزایش ابر تا سه روز آینده در سطح استان داریم.

او با بیان اینکه از بعدازظهر پنج‌شنبه تا روز شنبه بارش‌های رگباری را در سطح استان داریم، بیان داشت: روز پنج‌شنبه در ارتفاعات مناطق شمالی، روز جمعه در مناطق غربی و شمالی و برای روز شنبه عمده فعالیت بارشی برای مرکز و جنوب غرب خواهد بود که بارش‌ها همراه با رعدوبرق و رگباری است.

 کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: از فردا تا روز شنبه از شدت گرما در سطح استان کاسته می‌شود و روند کاهشی دما را داریم.
سلاجقه گفت: میانده جیرفت و رودبار جنوب ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله‌زار با دمای ۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده‌اند.
او حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.
سلاجقه افزود: صبح امروز هم شهداد با دمای ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین صبح را در کشور داشت.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119050
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.