مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:


اجرای طرح “تثبیت یادگیری” ویژه دانش‌آموزان اول و دوم ابتدایی

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه در دوران شیوع ویروس کرونا دانش‌آموزان دوره ابتدایی بیشترین آسیب را در حوزه تحصیلی دیدند از اجرای طرح “تثبیت یادگیری” ویژه دانش‌آموزان دوره ابتدایی پایه‌های اول و دوم در سال تحصیلی جاری خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، رضا رضایی در آیین تودیع و معارفه معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: سرمایه‌گذاری در دوره ابتدایی بسیار ضروری است و ‏در سند تحول بنیادین هم بر تخصیص منابع ویژه به دوره ابتدایی تاکید شده است.

وی با بیان اینکه جامعه‌پذیری عامل اصلی توسعه است ادامه داد: موتور محرک پیش‌ رونده توسعه و جامعه‌پذیری متکی بر آموزش پایدار در دوره ابتدایی محقق می‌شود.

رضایی افزود: باید توجه داشته باشیم دوران ابتدایی مهمتر از دانشگاه می باشد چرا که رشد عقلی در این دوران شکل می گیرد تا بتواند در دانشگاه پیشرفت کند.

رضایی با بیان اینکه متاسفانه در دوران شیوع ویروس کرونا دانش آموزان دوره ابتدایی بیشترین آسیب را در حوزه تحصیلی دیدند از اجرای طرح تثبیت یادگیری ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی « پایه های اول و دوم» در سال تحصیلی جاری خبر داد.

بر پایه این گزارش طی مراسمی با حضور مدیر کل و شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان از خدمات ماندگار «عباس ضیا» معاون سابق آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان تجلیل و «طاهره زحمتکش » به عنوان سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان منصوب شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87651
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.