امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم دانش‌آموزان کرمانی در ساعت مقرر برگزار می‌شود

با توجه به تاخیر دو ساعته در آغاز به کار دستگاه های اجرایی به دلیل آلودگی هوا در کرمان، آموزش و پرورش اعلام کرد که امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم در ساعت مقرر برگزار می شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، با توجه به اعلام ادارات کل هواشناسی و حفاظت محیط زیست مبنی بر شروع به کار ادارات شهرستان کرمان با دو ساعت تاخیر ، آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم و پایه نهم در راس ساعت مقرر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، باتوجه به اعلام ادارات کل حفاظت محیط زیست و هواشناسی مبنی بر افزایش شاخص آلایندگی های هوا در شهرستان کرمان و پایداری آن و نظر دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر خطرناک بودن این وضعیت برای سلامت شهروندان، براساس تصمیم کارگروه استانی شرایط اضطرار آلودگی هوا کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی به استثناء مراکز امدادی، درمانی، انتظامی (واحد های انتظامی ) امروز پنجم خردادماه با دو ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

در سایر شهرستان ها نیز فرمانداران براساس تفویض اختیار داده شده با اعلام محیط زیست و مرکز بهداشت مربوطه می توانند تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند. ضمنا این محدودیت کاری  برای بخش خصوصی،  بانک ها وصدا وسیما و مراکزی که از قبل وقت رسیدگی به امور شهروندان داده اند نظیر مراجع قضایی و دستگا ه های خدماتی بر عهده بالاترین مقام مربوطه است.

انتهای پیام

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71378
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.