تجدید میثاق مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با آرمان‌های شهدا

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در اولین روز کار رسمی خود با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان با آرمان‌های مقدس شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مدیر کل شهید آموزش و پرورش شیخ علی ایرانمنش تجدید میثاق کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی بامداد روز پنجشنبه نهم دیماه نخستین روز کاری خود را با حضور در گلزار مطهر شهدای  شهرکرمان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل بر مزار شهدا، با آرمان های مقدس شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و بیان خاطراتی از شهدای هم کلاسی و هم رزم خود گفت: شهیدان  از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.

رضایی با بیان اینکه شهیدان از بندگان مقرب خداوند بودند که از سفره رحمت باری تعالی تا ابد متنعم هستند خاطر نشان کرد: این فرصت و نعمتی است که صرفاً خداوند متعال آن را به بندگان شایسته خود ارزانی می‌دارد.

وی با  اشاره به اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان کرد: ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم، امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

رضایی با بیان اینکه  شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آنها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید، گفت: امیداواریم در حوزه مسئولیتی خود به گونه ای عمل کنیم که مدیون خون شهدا نباشیم.

رضایی  شامگاه روز گذشته با حکم یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان منصوب شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82429
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.