تعداد دانش‌آموزان مدارس غیردولتی کرمان ۱۵۰ درصد افزایش دارد

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تعداد دانش‌آموزان مشغول به تحصیل این استان در مدارس غیردولتی طی دولت تدبیر و امید ۱۵۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، فریبا اسکندرزاده روز دوشنبه در نشست مشترک اعضای شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش کرمان با اعضای شورای معاونان شهرستان ها و مناطق این استان افزود: سه هزار و ۱۵۸ مرکز غیردولتی در حوزه پیش دبستانی داریم که ۳۹ هزار و ۶۳۴ نوآموز را پوشش می دهد، همچنین هزار و ۳۱۳ مدرسه غیردولتی استان کرمان مسئولیت تعلیم و تربیت ۱۲۵ هزار و ۸۸۶ دانش آموز را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: ۷۷۳ آموزشگاه آزاد علمی در کرمان وجود دارد و در مجموع ۲۸ هزار و ۱۵۷ نفر در مدارس غیردولتی این استان مشغول به کار هستند.

رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش کرمان اظهار داشت: ۲۳۸ مدرسه هیات امنایی در این استان وجود دارد که ۸۲ هزار و ۷۰۰ دانش آموز را در قالب ۲ هزار و ۵۴۲ کلاس پوشش می دهد.

اسکندرزاده گفت: شورای آموزش و پرورش استان کرمان جزو پنج شورای برتر کشور شناخته شده که بیانگر پیگیری های اعضای این شورا است.

وی یادآور شد: ۵۵ هزار دانش آموز در سال ۹۲ در مدارس غیردولتی استان کرمان تحصیل می کردند که در حال حاضر و پایان دولت تدبیر و امید این میزان به ۱۲۵ هزار دانش آموز رسیده که ۱۵۰ درصد افزایش داشته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71686
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.