ثبت‌نام پیش از موعد دانش‌آموزان در مدارس کرمان ممنوع است

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش کرمان گفت: ثبت‌نام پیش از موعد دانش‌آموزان در مدارس این استان ممنوع است.

به گزارش کرمان نو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، احمد فیروزی در گردهمایی کارشناسان ارزیابی عملکرد شهرستان ها و مناطق این استان ضمن اعلام ممنوعیت ثبت نام پیش از موعد دانش آموزان در مدارس افزود: هیچ مدرسه ای تا زمان اعلام رسمی آغاز ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس اجازه ندارد دانش‌آموزان را در مدارس پیش‌ثبت‌نام کند.

وی تاکید کرد: مدیران مدارس باید بعد از اعلام نتایج امتحانات نوبت دوم، طبق دستورالعمل‌های مربوط به ثبت‌ نام و رعایت موارد قانونی، اقدام به ثبت‌نام دانش‌آموزان کنند.

وی با بیان اینکه با هر نوع پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان از سوی مدارس برخورد می‌شود تصریح کرد: خانواده‌ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مورد پیش‌ثبت‌نام در مدارس دولتی و غیردولتی می‌توانند با  ورود به سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش نسبت به اعلام تخلف اقدام کنند تا اقدامات لازم برای برخورد با متخلفان انجام شود.

وی همچنین دریافت هرگونه وجه در زمان اعلام نتایج و تحویل کارنامه به اولیای دانش آموزان، به غیر از وجه بیمه و کتاب را ممنوع عنوان کرد و افزود: مدیران مدارس حق دریافت وجه از دانش آموزان حین ثبت نام را ندارند.



لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88895
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.