زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در ۸۰۰۰ مدرسه استان کرمان نواخته شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: در استان کرمان در ۸۰۰۰ فضای مدرسه زنگ آغاز سال تحصیلی جدید نواخته می شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “احمد اسکندری نسب” صبح امروز سوم مهرماه در آیین نمادین نواختن زنگ مدرسه در استان کرمان گفت: خانواده آموزش و پرورش در هشت سال دفاع مقدس ۳۶ هزار دانش آموز و ۵۰۰۰ معلم تقدیم دفاع از کشور کرد.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: حمایت های رییس جمهور از آموزش و پرورش نشان از جایگاه ویژه آموزش دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در ادامه با اشاره به اینکه امروز در سطح استان کرمان در ۸۰۰۰ فضای آموزشی زنگ آغاز سال تحصیلی جدید نواخته می شود، گفت: ۴۴ هزار معلم در استان ز امروز آموزش به  ۶۷۰ هزار دانش آموز را در ۳۰ هزار کلاس درس آغاز می کنند.

وی با اشاره به وقفه حدود دو ساله در آموزش حضوری به دلیل شیوع بیماری کرونا افزود: همه مدارس روستایی و عشایری استان کرمان که کمتر از ۱۵ نفر دانش آموز دارند، از امروز کار آموزش به صورت حضوری آغاز می کنند.

اسکندری نسب حضور والدین در جشن شکوفه ها را نشانگر استقبال والدین از بازگشایی مدارس دانست و بیان کرد: مدرسه بهترین مکان برای انتقال ارزش هاست و جامعه را بیدار کرده و به وجد می آورد و تضمین کننده آینده کشور است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان با بیان اینکه مدرسه به نظام تعلیم و تربیت هویت می بخشد، اظهار کرد: در سال گذشته با وجود مجازی بودن آموزش، دستاوردهای خوبی داشتیم.

وی سلامت دانش آموزان را خط قرمز آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: توجه به سرویس های بهداشتی، سرانه بهداشتی مدارس و … مورد توجه ما در مدارس است.

اسکندری نسب از رشد ۷۰۰ درصدی کمک های خیرین در حوزه آموزش در استان کرمان در سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: بخش زیادی از مشکلات آموزش و پرورش را با همکاری خیرین حل و فصل کردیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=77344
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.