مراسم آغاز به کار اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد

با حضور جمعی از دانش‌آموزان و مسئولان استان کرمان، مراسم آغاز به کار اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

به گزارش کرمان نو، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم بیان کرد: شهید سلیمانی در راه خدا، برای خدا و به عشق خدا زندگی کرد، زندگی پاکی داشت و پاک و مطهر هم از دنیا رفت.

رضا رضایی با ذکر خاطره ای از دوران جنگ تحمیلی گفت: بیشتر شهدا از اقشار متوسط و ضعیف جامعه بودند، شهدا با ندای الله اکبر و به عشق امام و رهبرشان در سخت ترین شرایط راهی جبهه ها شدند و برای وجب به وجب این خاک خون های زیادی ریخته شده دانش آموزان و معلمان زیادی جان خود را فدا کردند تا دشمن ناکام بماند.

وی خطاب به دانش آموزان افزود: اگر زندگی خود را تطهیر نکنیم، در برابر شهدا مسئولیم و فردای قیامت باید پاسخگو باشیم، آینده از آن شماست شما در آینده، مسئولان این کشور هستید و باید پایه های اعتقادی خود را از هم اکنون تقویت کنید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به بیان خاطره ای برای دانش آموزان پرداخت و گفت: در اردوی راهیان نور بودم که سه دانش آموز به من مراجعه کردند و گفتند ما تا به حال نه نماز می خواندیم و نه چادر داشتیم اما در کنار این شهدا احساس شرمندگی کردیم و تصمیم گرفتیم نماز بخوانیم و به حجابمان اهمیت بدهیم، که نمونه ای از اثرات تربیتی این اردوهاست.

وی اظهار کرد: باید عمر را قدر بدانیم به شهدا و امام شهدا و امام خامنه ای که سکاندار جامعه پرتلاطم امروز است افتخار کنیم، این مملکت به برکت خون شهدا و امام زمان (ع) پابرجا و مقتدر است.

شایان ذکر است مراسم آغاز به کار اردوهای راهیان نور دانش آموزی در محل گلزار شهدای کرمان با حضور جمعی از مسئولان و دانش آموزان برگزار شد و در روزهای 7 و 8 اسفند 1400 دانش آموزان در بستر فضای مجازی از محتواهای ارائه شده بهره مند می شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85577
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.