سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان کرمان:


مشارکت حداکثری در انتخابات ابزار مهمی برای ایجاد همبستگی و انسجام ملی است

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: مشارکت حداکثری ابزار مهمی برای ایجاد همبستگی و انسجام ملی است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، نجمه موسی پور با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: انتخابات نشانه مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه انتخاباتی مطلوب است که با حضور حداکثری مردم رقم بخورد، افزود: مشارکت حداکثری عاملی برای تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران و حضور در انتخابات دلیلی بر شعور و آگاهی سیاسی مردم است.

موسی پور با اشاره به تاثیرگذاری انتخابات در عرصه های مختلف تصریح کرد: چنانچه مشارکت مردمی در انتخابات ریاست جمهوری بسیار بالا باشد، فرد منتخب می تواند با اتکاء به حمایت مردم، به بسیاری از حوزه ها ورود موثری داشته و فرصت‌های کشور را به فعلیت درآورد.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان کرمان با اشاره به اینکه مشارکت مردم موجب تقویت امنیت ملی خواهد شد، گفت: آنچه برای ما مهم است رای مردم است چراکه مشارکت مردم در انتخابات به امنیت ملی کشور کمک می‌کند، آن هم در شرایطی که کشورهایی چشم طمع به کشور ما دوخته‌اند.

وی گفت: مشارکت حداکثری ابزار مهمی برای ایجاد همبستگی و انسجام ملی و کاهش حضور مهر تاییدی بر تفکرات دشمنان نظام و انقلاب است.

موسی پور حضور در انتخابات را ادامه راه سردار سپهبد شهید سلیمانی ذکر کرد و افزود: مردم ما در 28 خرداد همچون گذشته با حضور بی نظیر خود در انتخابات در بیعت با رهبری حماسه آفرینی می کنند و دشمنان را نامید و مایوس خواهند کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=72566
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.