مدیرکل هواشناسی استان کرمان:


بارش‌های آبان ماه کرمان، بیش از حد نرمال

مدیرکل هواشناسی استان کرمان در جلسه شورای مدیریت بحران استان کرمان از افزایش بارش‌ها در آبان ماه جاری خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود بارش‌ها در آبان‌ماه جاری بیش از نرمال باشد ضمن آن‌که در آذرماه بارش‌های کشور نرمال و قدری کمتر از حد نرمال خواهد بود.

“تورج جدیدی” امروز ۱۸ آبان ماه اظهار کرد: سامانه بارشی که چند روزقبل پیش‌بینی شده بود، بارش نسبتا خوبی در استان کرمان داشته است و پیش‌بینی می‌شود بارش‌ها در آبان ماه جاری بیش از نرمال باشد، در آذرماه بارش های کشور نرمال و قدری کمتر خواهد بود.

جدیدی تصریح کرد: همچنین پیش‌بینی این است در دی ماه بارندگی کمتر از نرمال و در بهمن در محدوده نرمال داشته باشیم و در بخش‌های جنوبی استان و همچنین کرمان بارندگی کمتر از نرمال پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: میانگین دمای کشور در آبان ماه جاری یک تا دو درجه بیش از نرمال بوده که در بازه زمانی آذر و اوایل دی ماه نرمال خواهد شد.

وی افزود: سامانه بارشی در هفته جاری در استان کرمان خیلی فعال نیست و بارشی در حد روز گذشته خواهد داشت؛ ضمن اینکه استان ۳.۷ درصد بارش‌های سال زراعی را دریافت کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37502
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.