برپایی ۷۰۰ ایستگاه صلواتی در کرمان در روز تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور از برپایی ۷۰۰ ایستگاه صلواتی در کرمان و مسیرهای منتهی به آن به منظور ارائه خدمات به عزاداران مراسم خاکسپاری سردار شهید قاسم سلیمانی خبر داده است.

نوشاد نوشادی در گفت‌وگو با مهر ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی سراسر کشور مراسم و برنامه‌های متنوعی را به این مناسبت برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای مراسم تشییع و خاکسپاری سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: در این راستا تلاش می‌شود تا با برپایی ایستگاه‌های صلواتی زمینه ارائه خدمات به زائران فراهم شود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور اضافه کرد: به منظور ارائه خدمات به عزاداران مراسم خاکسپاری سردار شهید قاسم سلیمانی، ۷۰۰ ایستگاه صلواتی در کرمان و مسیرهای منتهی به آن برپا می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی هیئت‌های مذهبی در سراسر کشور برای برگزاری مراسم سوگواری سردار سلیمانی بیان کرد: هیئت‌های مذهبی با برگزاری مجالس و مراسم عزاداری و برپایی ایستگاه‌های صلواتی یاد و خاطره سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌دارند.

پیکر سرداران شهید سلیمانی، ابومهدی المهندس و حسین جعفری نیا، سرهنگ پاسدار شهرود مظفری نیا، سرگرد هادی طارمی و سروان پاسدار وحید زمانی‌نیا شنبه به ترتیب در حرمین کاظمین (ع)، بغداد، کربلای معلی و نجف اشرف در جوار حرم امیرالمومنین علی (ع) تشییع و یکشنبه پس از ورود به کشور، ابتدا در اهواز و سپس در مشهد مقدس و در آستان قدس رضوی با حضور با شکوه مردم قدرشناس و شهید پرور کشورمان تشییع شد.

پس از تشییع و تکریم پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی توسط مردم شهید پرور تهران، پیکر این سردار مقاومت جهت وداع به قم منتقل و سپس جهت تدفین در روز سه شنبه به محل تولدش شهر کرمان منتقل می‌شود. همچنین بر اساس اعلام الحشد الشعبی، پیکر ابومهدی المهندس جهت تدفین در قبرستان وادی السلام به نجف عراق منتقل می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=39812
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.