زاهدی از کرمان کاندیدای مجلس خواهد شد

محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در پاسخ به این سوال که شما از کدام حوزه انتخابیه کاندیدای مجلس شورای اسلامی خواهید شد گفت: من به دلیل اینکه مدیون مردم کرمان هستم و مردم کرمان جان من هستند خود را وقف خدمت به آنان در هر جایگاهی نموده ام، لذا از حوزه شهرستان‌های کرمان و راور کاندیدا خواهم شد.

“محمدمهدی زاهدی” در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چند سال است در خصوص ساماندهی اتباع بیگانه صحبت کردم، در کرمان این موضوع تبدیل به یک معضل بزرگ اجتماعی، اقتصادی و امنیتی شده و کی قرار است این موضوع حل شود؟ آیا برای حل آن دولتمردان شبیه به حل مشکلات اقتصادی منتظر نوعی SPV از سوی غرب هستند؟

به گزارش ایسنا، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:‌ بیشترین استفاده کننده از قطار بین شهری مردم کم‌درآمد هستند اما جای تاسف دارد که قیمت بلیط آن حدود ۲ برابر شده و نظارتی بر قیمت و کیفیت ارائه خدمات انجام نمی‌شود.

زاهدی با اشاره بالاتر بودن هزینه بلیط هواپیمای کرمان نسبت به مسیرهای حتی طولانی‌تر، خواهان کاهش قیمت بلیط های شرکت های هواپیمایی در کرمان شد.

وی تاکید کرد: آقای روحانی قیمت اجناس و مواد غذایی روزبه روز گران‌تر می‌شود، فشار به مستضعفین بیشتر می‌شود، چرا برنامه‌ریزی مطلوب و نظارت کارآمد در این خصوص وجود ندارد؟ انقلاب مدیون این قشر مستضعف است، نباید کاری کنیم تا موجب نارضایتی این پشتیبانان اصلی انقلاب باشیم.

زاهدی گفت: آقای رییس جمهور بیش از ۶ سال از وعده ارائه لایحه نظام رتبه‌بندی فرهنگیان توسط دولت سپری شده ولی هنوز خبری نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که شما از کدام حوزه انتخابیه کاندیدای مجلس شورای اسلامی خواهید شد گفت: من به دلیل اینکه مدیون مردم کرمان هستم و مردم کرمان جان من هستند خود را وقف خدمت به آنان در هر جایگاهی نموده ام، لذا از حوزه شهرستانهای کرمان و راور کاندیدا خواهم شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37591
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.