طلا و ارز ترمز بریدند

قیمت‌ ارز و طلا در بازار امروز، صعودی بوده و دلار در بازار تهران باز هم افزایش قیمت را تجربه کرد.

امروز هر اونس طلا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۵۱۰ (یک هزار و پانصد و ده) تومان رسیده بود، امروز – شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ – با رشد ۰.۲۵ درصدی به ۱,۵۱۴ (یک هزار و پانصد و چهارده) دلار رسید.

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۴۰۵,۲۰۰ (چهارصد و پنج هزار و دویست) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۶۹ درصدی داشته است.

هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۰.۶۸ درصدی، از ۵۳۶,۵۰۰ (پانصد و سی و شش هزار و پانصد ) تومان به ۵۴۰,۲۰۰ (پانصد و چهل هزار و دویست ) تومان رسید.

در بازار امروز هر مثقال طلا نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۲۰۰۰ تومان افزایش، ۱,۷۵۵,۰۰۰ (یک میلیون و هفتصد و پنجاه و پنج هزار) تومان نرخ‌گذاری شد.

امروز دلار مانند ۲ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. این ارز قابل‌معامله که ۲ روز پیش تا ۱۱,۱۵۲ (یازده هزار و یکصد و پنجاه و دو) تومان رسیده بود، امروز با رشد ۰.۸۸ درصدی به ۱۱,۲۵۲ (یازده هزار و دویست و پنجاه و دو) تومان رسید.

یورو، امروز به ۱۲,۵۵۳ (دوازده هزار و پانصد و پنجاه و سه) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۷۹ درصدی داشته است.

سکه در بازار امروز تهران، به ۳,۹۷۰,۰۰۰ (سه میلیون و نهصد و هفتاد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۵ درصدی داشته است.

امروز سکه امامی مانند ۲ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. سکه امامی که ۲ روز پیش تا ۳,۹۳۸,۰۰۰ (سه میلیون و نهصد و سی و هشت هزار) تومان رسیده بود، امروز با رشد ۰.۷۳ درصدی به ۳,۹۶۷,۰۰۰ (سه میلیون و نهصد و شصت و هفت هزار) تومان رسید.

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37290
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.