کمربند خود را ببندید / تشدید برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در کرمان

رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: طرح برخورد با تخلفات نبستن کمربند ایمنی، استفاده‌کنندگان از تلفن همراه حین رانندگی و همچنین استفاده نکردن از کلاه ایمنی در بین موتورسواران در سراسر استان با بهره‌گیری از کلیه امکانات خودرویی و عوامل انسانی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

سرهنگ یوسف نجفی هدف از برگزاری این را طرح پیشگیری از حوادث ترافیکی در سطح استان عنوان و بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر استان در تلاش است تا بتواند با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود درون و برون سازمانی و همچنین اقدامات فرهنگی و کنترل تخلفات حادثه ساز، امنیت ترافیکی حداکثری را ایجاد کرده تا شاهد کاهش کشته شدگان ناشی از تصادفات در سطح استان باشیم.

سرهنگ نجفی پوشش کامل نقاط حادثه‌خیز را از اقدامات این پلیس در این طرح برشمرد و افزود: کلیه نقاط حادثه‌خیز در سطح معابر شهری در استان شناسایی و تحت پوشش کامل عملیات ترافیکی قرار خواهند گرفت.

رئیس‌پلیس راهور استان کرمان گفت: رانندگان هم استانی ضمن رعایت و احترام به حقوق شهروندی، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به خوبی اجرا کنند تا ضمن کاهش بی نظمی در تردد در معابر شهری در پیشگیری از وقوع تصادفات سهم موثری داشته باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=39357
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.