مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان کرمان:


بیش از یک هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان در سالگرد رحلت امام (ره) سنددار شد

در تداوم پویش نذر خدمت مجموعه ثبت‌اسناد و املاک استان کرمان، یک هزار و ۵ هکتار از اراضی کشاورزی توسط کارکنان واحدهای ثبتی استان کرمان در روزهای تعطیل ۱۴ و ۱۵ خرداد صادر شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ثبت‌اسناد و املاک استان کرمان، کارکنان ادارات ثبت‌اسناد و املاک استان کرمان در سالگرد رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب و نیز قیام ۱۵ خرداد طلیعه نهضت مردم مسلمان ایران و به‌منظور تحقق حداکثری حدنگاری اراضی کشاورزی در سال جهش تولید، با حضور جهادی و مسئولانه در اداره به این مهم همت گماشتند.

سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای انقلاب اسلامی گفت: ازآنجاکه صدور اسناد مالکیت باغ‌ها و اراضی کشاورزی موتور محرک تولید محصولات کشاورزی است و علاوه بر امنیت خاطر کشاورزان، امکان اخذ تسهیلات بانکی و بهره‌مندی از تجهیزات نوین را فراهم می‌کند، حدنگاری اراضی کشاورزی با جدیت دنبال می‌شود.

او اضافه کرد: در مکتب امام (ره)، کار جهادی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و فرزندان حضرت روح‌الله در مجموعه ثبت‌اسناد و املاک به تأسی از ایشان، کار شبانه‌روزی و بی‌وقفه را سرلوحه خود قرار داده‌اند.

مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان کرمان در پایان ابراز کرد: از همین رو با تلاش جهادی و حضور مسئولانه در دو روز تعطیل رحلت امام خمینی (ره) و سالگرد قیام ۱۵ خرداد، کارکنان ادارات ثبت‌اسناد در شهرستان‌های جیرفت، بردسیر، رفسنجان، سیرجان، زرند، رودبار جنوب، ماهان، بافت و ریگان نسبت به حدنگاری یک هزار و ۵ هکتار از اراضی زراعی اقدام کردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119012
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.