آمار ترددهای جاده‌ای نوروزی؛ کاهش در کشور، افزایش در کرمان

آمارها نشان می‌دهد که میزان ترددها در مقایسه با دوره مشابه قبل از شیوع کرونا کاهشی ۳۰ درصدی داشته، این درحالیست که این آمار در استان کرمان با افزایش ۵۰ درصدی روبرو بوده است.

رییس پلیس راهور ناجا با اعلام این خبر گفت که لازم است همچنان مردم به دستورالعمل‌ها توجه کرده و از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

به گفته سیدکمال هادیانفر برابر آخرین مقررات ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت ۱۲ شهر قرمز و ۳۹ شهر نیز نارنجی اعلام شده که متاسفانه تعداد این شهرها افزایش داشته است، همانطور که قبلا اعلام کردیم، ورود پلاک‌های غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز یا نارنجی ممنوع بوده و خروج پلاک‌های بومی از آن نیز ممنوع است.

اظهارات رییس پلیس راهورناجا در خصوص کاهش ترددها درحالیست که روز گذشته جانشین رئیس پلیس‌راه استان کرمان از افزایش ۵۰ درصدی تردد‌ها خبر نسبت به سال قبل خبر داد.

سبقت تصادفات نوروزی از کرونا| ۶ کشته در سه روز

به گفته پیام محمدی در ۳ روز منتهی به ۱ فروردین، ۶ نفر در اثر سوانح جاده‌ای جان خود را در استان کرمان از دست دادند.

البته این نکته هم وجود دارد که در استان کرمان به دلیل نداشتن شهر نارنجی و قرمز از نظر کرونا محدودیت تردد اجرا نمی‌شود.

پیش از این استاندار کرمان گفته بود که با توجه به شرایط آب و هوایی استان و مرقد شهید سلیمانی احتمال اینکه حجم زیادی از مسافران به کرمان گسیل شوند وجود دارد.

البته در روز گذشته شهرستان شهربابک از آبی به زرد تغییر رنگ داد که نشان از افزایش تعداد بستری ها کرونایی در این شهرستان است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=67015
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.