تجهیزات پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر کرمان به‌روزرسانی شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به احداث هفت پروژه عمرانی در سال جدید گفت: با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تجهیزات مورد نیاز پایگاه‌های امداد و نجات این جمعیت در کرمان به‌روز و تقویت شده است.

به گزارش کرمان نو، رضا فلاح روز شنبه در دیدار با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمان افزود: دهه فجر ۱۳۹۹ این استان برای نخستین مرتبه در کشور سیستم ارتباطات بی سیمی دیجیتالی را با فرمانداری های سراسر استان و مراکز جمعیت هلال احمر در سراسر کشور افتتاح و راه اندازی کرد.

وی ضمن قدردانی از حمایت و همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی اظهار داشت: پروژه عمرانی ساختمان های اداری و امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان های رودبارجنوب، قلعه گنج و منوجان در سال گذشته احداث و افتتاح شد.

هلال احمر حساس ترین مجموعه در امدادرسانی کرمان

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان نیز بر حساسیت خدمات امدادرسانی جمعیت هلال احمر در حوادث تاکید کرد.

جعفر رودری در این دیدار بر حساسیت خدمات امدادرسانی جمعیت هلال احمر تاکید کرد و گفت: ضرورت و مساله امدادرسانی یک اولویت است.

وی ضمن قدردانی از خدمات جمعیت هلال احمر اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان طبق مقررات در حیطه وظایفش با جمعیت هلال احمر همکاری های لازم را دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته علیرغم محدودیت های منابع مالی تا حد قابل قبولی تخصیص پروژه های عمرانی امدادی جمعیت هلال احمر مورد تایید قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در سال جدید همکاری های سازمان مدیریت و برنامه ریزی با جمعیت هلال احمر بیش از گذشته ادامه خواهد یافت.

در این نشست با اهدای لوح سپاس از سوی دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمان توسط مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=68565
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.