۲۳۰۰ زائر از خدمات هلال احمر در گلزار شهدای کرمان بهره‌مند شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ زائر بارگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی طی ۲ روز گذشته از خدمات امدادی و عام المنفعه این جمعیت در گلزار شهدای کرمان بهره‌مند شدند.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، رضا فلاح با اشاره به حضور زائران ایرانی و خارجی در استان کرمان افزود: نیروهای امدادی و داوطلب جمعیت هلال احمر کرمان همزمان با دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، خدمات امدادی، بشردوستانه و عام المنفه در مبادی ورودی و مرکز این استان به زائران شهدای مقاومت ارائه می دهند.

وی با تاکید بر ارائه خدمات امدادی و بشر دوستانه به ۲ هزار و ۳۴۰ نفر در طی روزهای پنجشنبه و جمعه نهم و دهم دی ماه سال جاری اظهار داشت: اعضای جوانان این جمعیت ۲ هزار ماسک و ۵۵ لیتر مایع ضدعفونی کننده بین زائرین گلزار شهدای کرمان توزیع کردند.

وی با اشاره به اینکه ۲۵۰ زائر توسط اعضای جوانان هلال احمر کرمان با توجه به مسیرها و مکان های مورد نظر زائران راهنمایی شدند، تصریح کرد: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر کرمان فشارخون ۳۵ زائر مرقد مطهر سپهبد شهید سلیمانی را اندازه گیری کردند.

فلاح با اشاره به مفقودی یک کودک چهار ساله در مسیر گلزار شهدای کرمان خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی پس از ۲ ساعت جستجو این کودک را به آغوش خانواده برگرداندند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: همچنین طی روز گذشته یک زن ۳۰ ساله در محل پارکینگ گلزار شهدا بیهوش شده بود که پس از اقدامات پیش بیمارستانی توسط نیروهای امدادی هلال احمر به پرسنل اورژانس تحویل داده شد.

وی افزود: ۳۳ نفر از زائران مزار سردار دلها نیز توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان طی این ایام درمان سرپایی شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=82529
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.