توزیع داروخانه‌ای واکسن آنفلوآنزا در استان نداریم

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در مورد توزیع واکسن آنفلوآنزا گفت: هنوز توزیع داروخانه‌ای واکسن آنفلوآنزا در استان کرمان آغاز نشده است.

علی اسدی‌پور درباره توزیع داروخانه‌ای واکسن آنفلوآنزا گفت: هنوز توزیع داروخانه‌ای واکسن آنفلوآنزا در استان کرمان آغاز نشده است و زمان توزیع داروخانه‌ای آن نیز مشخص نیست.

وی در مورد زمان مناسب تزریق واکسن آنفلوآنزا اظهار کرد: بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوآنزا ۱۵ شهریورماه لغایت ۱۵ مهر است ولی به این معنی نیست که زدن آن بعد از این تاریخ اثر ندارد و اینکه گفته می‌شود تا قبل از نیمه اول مهر این واکسن زده شود برای این است تا فرد از همان ابتدای مهر نسبت به این ویروس مصون شود زیرا آنفلوآنزا از ابتدای مهر شیوع پیدا می‌کند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید برآنکه اکنون کمبود ماسک در استان احساس نمی‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه هر روز یک کارگاه و کارخانه جدید تولید ماسک در استان راه‌اندازی می‌شود لذا ما هیچ کمبودی در زمینه ماسک نداریم.

وی درباره اینکه آیا کمبودی در ماسک جراحی و لباس حفاظتی برای کادر درمان داریم؟ اظهار کرد: هیچ کمبودی در این زمینه در استان نداریم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=57064
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.