فرمانده کل سپاه: کرونا ممکن است محصول تهاجم بیولوژیکی آمریکا باشد| به اهلش برخواهد گشت

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفته احتمال دارد کروناویروس محصول تهاجم بیولوژیکی آمریکا باشد.

سردار سرلشکر حسین سلامی که برای آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ثارالله کرمان به این استان آمده، با اشاره به شیوع کرونا در کشور گفته:

 امروز کشور درگیر یک نبرد بیولوژیک است اما همه باید بدانند که کشور با ثبات و استواری نیز این مهم را طی کرده و سال را پایان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: امروز هم حتی در مبارزه با این ویروس که ممکن است محصول تهاجم بیولوژیکی آمریکا باشد که در ابتدا به چین و سپس به ایران و سایر نقاط دنیا شیوع پیدا کرده، پیروز خواهیم شد و آمریکا بداند که اگر این کار را انجام داده به اهلش بر خواهد گشت و اگر هم کار آمریکا نباشد باز این ویروس مهار خواهد شد.

دشمنان مستاصل هستند

سردار سرلشکر سلامی عنوان کرد: ما یاد گرفتیم که انقلاب را باید با تغییر الگوهای رفتارمان با مردم و بهبود آن، پیش‌ببریم. ما خیلی از مشکلات را پشت سر گذاشتیم اما هنوز دشمن روی فشار اقتصادی و عملیات روانی تاکید دارد و از هر فرصتی برای اتصال این دو موضوع استفاده می‌کند تا فشار را بر مردم سخت‌تر کند.

وی از سرمایه‌هایی که خداوند در اختیار ایرانی‌ها قرار داده سخن به میان آورد و بیان کرد: خداوند یک مکتب و رهبری دانا و حکیم به ما عطا کرده است. شرایط امنیتی کشور به لطف هدایت های مقام معظم رهبری در دنیا بی نظیر است ضمن آنکه از لحاظ منابع اقتصادی نیز قوی هستیم و از سرمایه عظیم انسانی برخورداریم.

وی اظهار کرد: این فراز آخر مبارزه و نبردمان را مانند گذشته پرافتخار ادامه دهیم و مطمئن باشید به پیروزی نزدیک هستیم و مومنان فتوحات را خواهند دید. خداوند مهربان است و دشمنان ما واقعا درمانده و مستأصل هستند و فرمولی برای پیشروی ندارند و سیاست‌ها و راهبردهای گوناگون به کار بسته‌اند، اما ما باید قوی باشیم.

سردار سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: می‌دانیم حاج قاسم متفاوت بود و یک ستاره بود ولی همه بچه‌های ما می‌توانند به او نزدیک شوند و هرچه از حاج قاسم فاصله می‌گیریم باز می‌خواهیم به او نزدیک شویم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=44172
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.