احداث ۱۱ مدرسه با مشارکت بانک‌ها در کرمان

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان، از احداث ۱۱ پروژه مدرسه ۲۴ کلاسه با مشارکت بانک‌ها برای تحقق اهداف طرح آجر به آجر خبر داد.

به گزارش کرمان نو، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در جلسه شورای معاونین اداره کل نوسازی مدارس گفت: برای تحقق اهداف طرح آجر به آجر از بسته‌های تحولی وزارت آموزش و پرورش، بانک‌ها به منظور ادای سهم مسئولیت اجتماعی خود تاکنون در احداث ۱۱ پروژه مدرسه سازی در استان مشارکت داشته اند.

او با اشاره به اینکه اکثر مدارس ساخته شده در مناطق محروم و مورد نیاز آموزش و پرورش بوده است، افزود: با مشارکت بانک‌ها، ۱۱ پروژه با ۲۴ کلاس درس و ۶ هزار و ۷۸۶ متر مربع زیر بنای آموزشی در استان ساخته شده است.

واعظی نژاد با بیان اینکه مشارکت بخش خصوصی رشد قابل توجهی داشته و نیاز است صنایع و کارخانجات بومی در مدرسه سازی بیشتر مشارکت کنند، تصریح کرد: با مشارکت بانک‌ها در شهرستان‌های نرماشیر، قلعه گنج، رودبار، منوجان، ریگان، رابر و ناحیه ۲ کرمان مدرسه ساخته شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از عملکرد بانک‌ها در خصوص مدرسه سازی قدردانی کرد و گفت: بانک های ملی، تجارت، سینا، مسکن، کشاورزی، اقتصاد نوین، صادرات و سپه از بانک‌هایی بودند که تاکنون در امر مقدس مدرسه سازی مشارکت داشته اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=69197
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.